افزایش ۳۷ درصدی بودجه بنیاد شهید


ساعت: 10:27
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1917977

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سال آینده رشد کل بودجه کشور در بخش فعلی 20 درصد است و سهم بنیاد شهید تاکنون 37 درصد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور که به استان بوشهر سفر کرده است، شامگاه چهارشنبه سوم آذرماه در جلسه هیئت مدیره بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد. استان بوشهر گفت: در سال آینده رشد کل بودجه کشور در بخش جاری 20 درصد و سهم بنیاد شهید 37 درصد است. افزایش بودجه بنیاد شهید و سازمان امور ایثارگران نشان از توجه دولت و مجلس به این مجموعه دارد.

وی افزود: بنیاد امور شهید و امور ایثارگران از ظرفیت شورا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شهدا و ایثارگران گلزار برخوردار است و علاوه بر این همه برنامه های فرهنگی دستگاه ها نیز باید حول محور ایثار و ایثار باشد. شهادت

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برای خدمت به خانواده های معظم شهدا نباید تنها به بنیاد شهید و امور ایثارگران محدود شود، بلکه باید از تمام ظرفیت های محلی و قانونی برای خدمت به جامعه هدف استفاده شود. .

قاضی زاده هاشمی افزود: بنیاد شهید یک نهاد انقلابی و مقدس است و هدف ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ کرامت خانواده شهدا و ایثارگران است.

وی گفت: وظیفه ما در قبال خانواده شهدا خدمت با احترام است و اگر به هر دلیلی امکان خدمت رسانی به آنها وجود ندارد باید با ذکر دلیل قانونی آنها را معذور کنیم.

قاضی زاده هاشمی گفت: اگرچه تلاش شده تا بیشتر خدمات به جامعه هدف به صورت هوشمند ارائه شود، اما با این وجود ستاد بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان ها وظیفه دارند برای ارائه خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران مراجعه کنند. .

وی افزود: اگر کارکنان بنیاد شهید و بنیاد شهید با جامعه هدف گفت و گو نکنند باید به مرکز استان سفر کنند و اگر باز هم موفق نشدند باید در مرکز حضور پیدا کنند.

بازدید از گلزار شهدا، شرکت در مراسم بزرگداشت شهید صادق گنجی رایزن فرهنگی ایران در لاهور، حضور در جمع نخبگان، دانشگاه فرهنگیان و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله برنامه های قاضی زاده است. سفر هاشمی به بوشهر

دیدگاهتان را بنویسید