افشاگری جدید از خیانت پیکه به شکیرا / عکس

افشاگری جدید از خیانت پیکه به شکیرا / عکس

ماجرای جدایی جرارد پیکه از شکیرا اکنون با جزئیات جدیدی از رسانه ها روبرو شده است.

روزنامه اسپانیایی “مارکا” ویژگی های زنی را فاش کرد که به رابطه سلبریتی های دنیای ورزش و موسیقی پایان داد.

جرارد پیکه مدافع بارسلونا و شکیرا خواننده باتجربه کلمبیایی اخیرا پس از 12 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

پیش از این شایعه شده بود که پیکه به دلیل خیانت و رابطه پنهانی با مادر هافبک جوان بارسلونا به یک رابطه طولانی مدت پایان داده است.

اما حالا روزنامه مارکا فاش کرده است که مادر گاو (گاوینین آناسی، بین 35 تا 40 سال) هیچ ارتباطی به این موضوع ندارد و پیکه به شکیرا با شخص دیگری خیانت کرده است.

مارکا می نویسد زنی که پیکه با او به نامزد و مادرشوهرش شکیرا خیانت کرده است، یک دانشجوی بلوند 20 ساله است که به عنوان مجری ورزشی کار می کند. در همین حال، به نقل از وب سایت سوسیالیتی، پیکه که به دلایل تجاری و کاری به استکهلم پایتخت سوئد سفر کرده بود، با دختر جوان در یک مهمانی به نام کنفرانس بین المللی ذهن درخشان دیده شد.

Piqué’s Sociality توسط مدیر عامل Spotify، دانیل اک، شرکتی که اخیراً با بارسلونا قرارداد حمایت مالی امضا کرده است، به کنفرانس دعوت شده بود. کاترین زیتومیرسکا، یکی از افراد با نفوذ حاضر در این مراسم، جزئیاتی از مهمانی فاش کرد و تایید کرد که پیکه با یک زن بلوند آنجا بوده است. او به سوسیالیست گفت: «پیکه مثل بقیه تی شرت مشکی پوشید. “این یک مهمانی بسیار ویژه در استکهلم است.”

به گفته وی، پیکه با آلیشیا کیز، نائومی کمپبل و ادوارد نورتون و دیگر افراد تاثیرگذار و بازرگانان مهم حاضر در کنفرانس ملاقات کرد. تلفن همراه در مهمانی ممنوع نبود و امکان عکس و فیلم گرفتن وجود داشت.

دیدگاهتان را بنویسید