افشاگری عارف گلمی از وضعیت عجیب آبی ها

عارف غلامی مدافع استقلال پس از برد 4 بر صفر تیمش مقابل نساجی در نیمه نهایی جام حذفی و صعود به فینال گفت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم به فینال برسیم و امیدوارم نتیجه بگیریم. ما میخواهیم.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه استقلال نیز گفت: طبق شنیده های ما با اسپانسر قرارداد بسته اند اما چیزی ندیده ایم. هفت ماه صحبت می کنیم و هیچ اتفاقی نمی افتد. همراه اول باید جواب می داد که جواب نداد. تا چند روز دیگه لیگ تموم میشه فکر می کنم باید مصاحبه های قبلی ما را کپی و تکرار کنید.

بازیکنان به دلیل استرس نتوانستند بخوابند

وی درباره درصدی که گرفت نیز گفت: حدود 50 درصد گرفتم و ماشینم را هم فروختم. برخی از بازیکنان ما دیشب مشکل خوابیدن داشتند. آنها از استرس نمی توانستند بخوابند. 10 بار به ما قول دادند اما هیچ اتفاقی نمی افتد.

فرصت رویارویی با پرسپولیس در فینال

گلامی درباره دربی احتمالی فینال جام حذفی ترکیه گفت: هیچ چیز در فوتبال قطعی نیست. پارسال با همین تیم نساجی بازی کردیم و متاسفانه به دلیل داوری و اتفاقات واضحی که افتاد نتوانستیم پیشرفت کنیم. حذف قابل پیش بینی نیست و امیدواریم این اتفاقات تکرار نشود. مسائل زیادی روی قهرمانی تاثیر می گذارد. این به تلاش بازیکنان مربوط می شود اما روی خیلی چیزهایی که مربوط به فوتبال نیست تاثیر می گذارد. با هر تیمی که به فینال برود بازی می کنیم و فرقی نمی کند چه کسی باشد.

وی درباره داوری بازی فینال گفت: دوستان آنچه را که برای خود می پسندند برای بازیکنان نمی پسندند. از این طرف سهمیه بازیکنان خارجی را برای ارتقای کیفیت لیگ افزایش دادند اما کیفیت داوری برایشان مهم نیست. آن ها هم اغراق کردند که داوری روی لیگ تاثیر داشت اما این چاره بعد از مرگ سهراب بود. حنار تیمی با 78 سال سابقه می خواست تا این رویدادها را مدیریت کند. خوب نیست در مورد این باشگاه دیرینه طوری صحبت کنیم که همه دارایی هایش رقت انگیز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید