افشای جزئیات خرید بزرگ استقلال در نقل و انتقالات

در روزهای اخیر روزنامه های ابولا و رکورد پرتغال از رفتن محبی به استقلال خبر داده بودند و حالا سایت زیرو زیرو یکی دیگر از رسانه های معتبر پرتغالی با ذکر جزئیات دقیق این انتقال، انتقال محبی به آبی های پایتخت را قطعی می داند.

ماجرای حضور محمد محبی در استقلال فراز و نشیب های زیادی داشت. بازیکنی که از تابستان و قبل از انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید آبی ها مورد توجه مدیران باشگاه بوده و با حضور سرمربی پرتغالی در راس کادرفنی، تلاش ها برای جذب او انجام شده است. بیشتر از قبل شود.

در واقع استقلال مذاکرات مثبتی با طرف مقابل برای جذب این وینگر داشت و حقیقت این است که محیبی فاصله زیادی با پیوستن به آبی ها نداشت که تغییرات مدیریتی در تیم سانتا کلارا مانع از این انتقال شد.

با انتصاب افراد جدید در هیات مدیره، استقلال دوباره شانس خود را برای جذب این بازیکن آغاز کرد، این بار صحبت های طرفین مثبت بود و حالا همه چیز مهیا است تا این بازیکن رسما به جمع شاگردان ساپینتو بپیوندد.

در روزهای اخیر روزنامه های ابولا و رکورد پرتغال از رفتن محبی به استقلال خبر داده بودند و حالا سایت زیرو زیرو یکی دیگر از رسانه های معتبر پرتغالی با ذکر جزئیات دقیق این انتقال، انتقال محبی به آبی های پایتخت را قطعی می داند.

این وب سایت تحت عنوان “ساپینتو مجیبی را از سانتا کلارا می گیرد” می گوید:

خروج محبی نزدیک بود، اما با ورود سرمایه‌گذاران و مدیران جدید، واکنش‌های منفی (در آن انتقال) به وجود آمد، اما به نظر می‌رسد بالاخره این اتفاق خواهد افتاد.

این رسانه در ادامه نوشت:

محمد محبی به صورت قرضی سانتا کلارا را ترک خواهد کرد تا به ایران بازگردد. مقصد او استقلال تهران است. این باشگاه که ریکاردو ساپینتو پرتغالی آن را هدایت می کند، پیش از این با آزورها (تیم سانتا کلارا) به توافق رسیده و مبلغی در حدود 200 هزار یورو (حدود 7 میلیارد تومان) برای این انتقال اختصاص داده است.

در بخش دیگری از گزارش صفر صفر آمده است:

این مهاجم یک سال پیش وارد پرتغال شد و به خصوص پس از جدایی کروزان کی روش (وینگر و مهاجم برزیلی سابق سانتا کلارا) کم استفاده شد اما انتخاب اول ماریو سیلوا (سرمربی این تیم) نبود و به همین دلیل از او از فرصتی که از استقلال داده شده استفاده کرد و خواستار جدایی از این تیم شد.

در پایان گزارش صفر صفر نیز آمده است:

درخواست این بازیکن برای جدایی پذیرفته شده است. محبی هنوز دو سال از قراردادش با سانتا کلارا باقی مانده است، اما این بازگشت به خانه و پیوستن به یکی از بزرگترین باشگاه های ایران، احتمال بازگشت او به سانتا کلارا را بعید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید