اقدام مشکوک بازیکن زنیت و تایید سردار آزمون

گفته می شود مدیران زنیت چند ماه مانده به پایان قرارداد آزمایشی با زنیت، مهاجم ایرانی را به تیم دوم خود دیپورت کردند. این خبر واکنش طوفانی بسیاری از رسانه ها و کارشناسان روسی را برانگیخت و آنها معتقد بودند زنیت بیشتر از این آسیب خواهد دید.

آزمون فصل آینده برای بایرلورکوزن آلمان خواهد بود، اما اگر زنیت جایگزینی پیدا کند، می تواند در همان پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بوندسلیگا برود.

این مهاجم در حال حاضر در اردوی نیم فصل زنیت در دبی در قرنطینه کرونر به سر می برد، اما پیامی را منتشر کرد که شایعات جدایی زودهنگام او از زنیت را تشدید کرد.

داستان با اقدام یک هم تیمی آزمایشی در زنیت آغاز شد. ماگومد اوزدویف از زنیت عکس‌های سیاه و سفید سردار آزمون را با پیامی به اشتراک گذاشت: «رویای خود را دنبال کنید. دلم برات تنگ میشه کلخوز.

«کشاورز جمعی»، به معنای کشاورزان عادی در اتحاد جماهیر شوروی سابق، یکی از کلمات مورد علاقه آزمون در طول اقامت او در زنیت بود.

اما آزمون جملاتی را نیز زیر این بیانیه منتشر کرد که رسانه های روسی معتقدند جدایی نهایی مهاجم ملی پوش ایرانی از زنیت است.

سردار نوشت: همه بازیکنان، مربیان و همه هواداران زنیت در قلب من هستند. این آزمون با یک “برچسب” غم انگیز به این پیام همراه است.

به این موضوع باید حذف نام آزمون از لیست زنیت برای اردوی پرتغال را نیز اضافه کرد. زنیت دومین اردوی خود را در پرتغال برگزار می کند اما نام این مهاجم ایرانی در لیست سفر نیست. اگرچه این آزمایش در حال حاضر در قرنطینه است، غیبت آن در پرتغال ممکن است به عدم قطعیت اضافه کند.

دیدگاهتان را بنویسید