امام جمعه اصفهان: دشمن به بهانه سلامت زنان را آرایش می کند یا به بهانه اینکه زنان به ورزش توطئه می کنند. این امر منجر به فروپاشی خانواده می شود

امام جمعه اصفهان: دشمن به بهانه سلامت زنان را آرایش می کند یا به بهانه اینکه زنان به ورزش توطئه می کنند.  این امر منجر به فروپاشی خانواده می شود

روز جدید : یکی از حربه های آنها تضعیف ایمان زنان است، یعنی با تاکتیک های حقوق برابر زنان را به سمت روابط غیرقانونی سوق دهند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: راه امیدواری مردم خدمت به مردم با تمام توان است نه انتخاب مدیران به صورت جناحی.

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان گفت: آیه اول سوره آل عمران به صبر سفارش می کند و به صبر توصیه می کند. در ایام فاطمیه کسانی که در نشر معارف دینی و برپایی مجالس و محافل آراستگی برای عزاداری سرور و سالار شهیدان دو عالم شرکت داشتند، اهل تقوا بودند.

وی افزود: امروز دشمن به بهانه های مختلف سعی در تضعیف ایمان مردم، سوق دادن جوانان به کفر و الحاد، سلب هویت نظام اسلامی دارد و یکی از حربه های آنها تضعیف ایمان زنان است.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: گاهی به بهانه اینکه حجاب یک امر شخصی است مانع از منکر می شوند. گاهی به بهانه اینکه خانم ها نیاز به ورزش دارند برنامه ریزی می کنند و گاهی به بهانه نظافت و بهداشت آنها را آرایش می کنند و باعث فروپاشی خانواده ها می شوند.

وی ادامه داد: یکی از نقشه های دشمن برای بسیاری از ادیان است. سعی می کنند بگویند قانون یکی نیست تا به حق چسبیده شوند. گاهی با پوشیدن لباس حق و باطل سعی در تغذیه باطل جامعه دارند. گاهی اوقات در ذهن جوانان ایجاد سردرگمی می کنند. گاه با تلاش برای ایجاد یأس در ناکارآمدی اسلام و نظام و گاه با تغییر ذائقه و افکار مردم، درصدد پیروی مردم از خود برآمده اند.

مهدوی ادامه داد: محرم و صفر، ماه رمضان و ایام فاطمیه فرصت مناسبی برای مقابله با دسیسه های دشمنان است. امیدواریم خداوند به این مردم عنایت کند. خداوند در آیه 15 سوره حجرات می فرماید: پس از ایمان به خدا و رسولش، نیازمند امنیت هستیم، یعنی در ایمان خود شک نکنند و امنیت، بعثت و ایمان به پیامبر است. این سنگ قیمتی است که شهید سلیمانی از آن ساخته شده است. دیروز دوباره فضای شهرها به حضور شهدایی که بسیاری از آنها گمنام بودند معطر شد.

به گزارش ایسنا، امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: حیات یک جامعه و وجود آن حیات اندیشه های نخبه آن جامعه است. شعارهایی که داده می شود و کارهایی که در جامعه انجام می شود مورد توجه قرار می گیرد و باید مورد توجه قرار گیرد. یکی از راه های بیان حقیقت صدا و سیما و نماز جمعه است. ما مجبور نیستیم به تنهایی گل بزنیم. وقتی مردم هوشیار باشند، دشمن نمی تواند نفوذ کند. رهبرانقلاب مانند کوه ایستاده اند و وظیفه ماست که ثابت کنیم در کنار آنها خواهیم بود. انقلابیون و بسیجیان همیشه حافظ جامعه بوده اند.

وی گفت: به مطالبات مردم توجه کنید، آنها را دنبال کنید و به بهانه اینکه جامعه نیاز به امنیت دارد مطالبات مردم را به تاخیر نیندازید. برخی اظهارات صحیح است. رئیس جمهور روز گذشته در تشییع شهدا توصیه امیدواری کرد. راه امید دادن به مردم این است که با تمام وجود به مردم خدمت کنید نه اینکه مدیران خود را به صورت جناحی انتخاب کنید. توصیه می کنم اگر می خواهید مردم امید بیشتری داشته باشند راه این کار خدمت صادقانه و استخدام مدیران شایسته است.

مهدوی خاطرنشان کرد: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و مطالبات به حقی دارند اما راه حل این مطالبات تجمیع نیست. تجمع، رفت و آمد مردم را مختل می کند و موجب رضایت دشمنان می شود. دشمن با مردم و نظام مشکل دارد و به همین دلیل امام راحل فرمودند: وقتی دیدی دشمن از تو تعریف و تمجید می کند به راه خود شک کن.

دیدگاهتان را بنویسید