امروز جمهوری اسلامی ایران جزیره ای امن در منطقه است/ جامعه انقلابی زنده و پویا همیشه دشمنانی دارد.


ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902698

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی:

حجت الاسلام رامیر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران جزیره ای امن در منطقه است به تلاش دشمنان برای ناامن کردن کشور اشاره کرد و گفت: دشمن اقتدار ایران را شناخته و سعی در ایجاد بی ثباتی و بی ثباتی دارد. جامعه را ناامن کند».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس، حجت الاسلام علیرضا رامیار، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ظهر امروز در همایش تجلیل از حراست و یادواره شهدای نیروی انتظامی در گلزار شهدای باغملی، اظهار داشت: در این همایش تجلیل می شود. تربت حیدریه که شهدا برای دفاع از آن تمام اخلاص داشتند. انقلاب و نظام پیشنهادی، پس همه ما مدیون خون پاک این شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: این امنیت به برکت حضور مرزبانان و سربازانی که برای تضمین آن از هیچ کوششی دریغ نکردند و حتی جان خود را در این راه از دست دادند به دست آمد.

رامیر افزود: هر مدیری در جایگاهی می نشیند که 73 شهید برای آن جان باختند، بر این اساس امنیت امروز نظام اسلامی با وجود اینکه 15 کشور در اطراف این کشور قرار دارند و دچار بی ثباتی هستند، مرهون خون پاک است. از این بستگان

رئیس عقیدتی سیاسی و امنیتی خراسان رضوی افزود: دشمن دریچه ای را به روی ناامنی کشور باز کرده است در حالی که فرمانده معظم کل قوا فرمودند امروز دشمن به شدت با ایران مخالف است، دشمن می داند که موشک های ایران دقیق است. هدایت شده و کاملاً از قدرت دفاعی ایران آگاه است.» و همچنین می داند که مرکز امنیت نیروهای مسلح و مرکز ثقل نیروی انتظامی است، بنابراین تلاش می کند کشور را ناامن کند.

رامیر گفت: امروز جمهوری اسلامی با قدرت دفاعی قدرتمند در مقابل همه دشمنان ایستاده است، ما از شهادت و ایستادن در کف خیابان ترسی نداریم و دشمن می داند که وقتی اشتباه می کند همه این افراد از جمله اصناف. و بازاریان، اقشار مختلف مردم و نیروهای مسلح برای آرمان های انقلاب و نظام ایستادگی کردند.

وی تصریح کرد: جامعه انقلابی سرزنده و پویا همیشه دشمنانی دارد و یقیناً این طغیان ادامه خواهد داشت و تا زمانی که زیر بار استکبار نرسیم به کلام خداوند در قرآن راضی نمی شوند پس با ایمان به خدا. و قرآن و راه اهل بیت علیه السلام ما نمی ترسیم و با همه سختی ها در مقابل دشمن می ایستیم.

رامیر افزود: نهضت انقلاب متوقف نمی شود و قطار در حال حرکت حتما به سنگ خواهد خورد و این حرکت تا زمانی ادامه خواهد داشت که مردم معتقد به غدیر و عاشورا و دکترین مهدویت پرچم انقلاب را به صاحب اصلی آن حضرت بقیة الله علیه السلام تحویل دهند.


دشمن امنیت جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است

حجت الاسلام معلمی امام جمعه تربت حیدریه در این مراسم گفت: تحرکات خائنانه دشمن و حمله به عوامل امنیتی نشان از اهمیت امنیت و اقتدار پایدار جمهوری اسلامی دارد.

وی افزود: پلیس خط مقدم امنیت سالم کشور است و امروز مورد غفلت دشمنان قرار گرفته است زیرا از امنیت مثال زدنی در کشور ناراحت هستند و نمی خواهند آن را ببینند.

یکی از معلمان گفت: اگر این امنیت برداشته شود، اقتصاد و فرهنگ با سیاست همراه می شود و نظام آرام آرام از درون فرو می ریزد، بنابراین ناامنی هدف اصلی آنهاست.

امام جمعه تربت حیدریه گفت: اگر عوامل نظم و قانون تضعیف شوند اقتدار و امنیت لطمه می بیند و دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد این حوادث و مدیریت آن به نحوی به نیروهای پیاده خود در داخل به کار می گیرد و عده ای نیز این کار را انجام می دهند. ناآگاهانه . او عمدا و عجولانه نیروهای پلیس را هدف قرار داد.

وی افزود: مردم نمی گذارند دشمن به آنچه می خواهد برسد و به نیروهای امنیتی آسیب برساند.

امام جمعه تربت حیدریه گفت: حرکت خداپسندانه مردم، اصناف و کسبه تربت حیدریه و علاقمندان به اقتدار نظام در تکریم عوامل انتظامی و امنیتی بسیار زیبا و زیبا است.


رسول در پای خیمه انقلاب ماند و به شهادت رسید

برادر رسول دوست محمدی بسیجی تامین کننده امنیت در اغتشاشات اخیر مشهد در یادواره شهدای انتظامی و امنیتی تربت حیدریه گفت: رسول 12 ساعت در روز در حوزه های مقاومت بسیج با جان و دل کار می کرد، 15 داشت. سالها فعالیت فرهنگی و در دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام سه بار زیارت کرد و خواست در آنجا کشته شود ولی اجازه نداد.

وی افزود: اغتشاش گران آمدند تا موکب را آتش بزنند، رسول صحبت کرد و اجازه نداد، سنگ پرتاب کردند و موکب را بنزین زدند، اما او باز هم اجازه نداد، رسول آمد تا مانع شود، اما ندادند. او یک شانس

دوست محمدی گفت: از دست دادن برادر رسول سخت است، او جانش را فدای ایمانش کرد که هر سال برای آن تلاش کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید