امروز خانواده ها و همرزمانشان در ارتش مسئولیت بزرگی بر عهده دارند


ساعت: 12:52
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1891920

سردار علی افضلی گفت: امروز بر دوش خانواده و یارانشان در حضرت قمر بنی هاشم (ع) ادامه راه این مجاهدان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ علی افضلی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در مراسم تجلیل از خانواده های درگذشتگان و بستگان این سپاه (1401-1399) در کانون بازنشستگان حضرت قمر بنی هاشم (ع) سپاه در خصوص مسائل و مشکلات تامین اجتماعی مستمری بگیران مجتمع لاله شهر بحث و تبادل نظر کردند. و کشته شدگان نیروهای مسلح استان انجام شد. وی گفت: امروز مفتخریم میزبان تعدادی از خانواده های درگذشتگان حضرت قمر بنی هاشم (ع) عزیزانی باشیم که از یاران واقعی شهدای 8 سال دفاع مقدس بودند.

وی افزود: این عزیزان همان دغدغه و درد مجاهدان راه خدا و شهدای هشت سال دفاع مقدس را داشتند و مصداق آنچه قرآن می فرماید: «منتظر هستم. و منتظر دریافت ثواب مجاهد خود که همان شهادت است بودند، اما یقیناً این بستگان مأموریت داشتند که پس از پاسداشت مقدس بمانند و این واقعه را برای آیندگان روایت کنند.

افضلی خاطرنشان کرد: امروز رسالت بزرگی بر دوش خانواده و همرزمانشان در لشکر حضرت قمر بنی هاشم (ع) است تا راه این مجاهدان را ادامه دهند.

باید بگویم؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسین صدر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) نیز در این مراسم ضمن ادای احترام به آن مرحوم در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) گفت: ) که جایزه برخی از مجاهدان متوفی کمتر از شهدا نیست.

نماینده فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) با یادآوری زحماتی که مجاهدان بسمه تعالی و خانواده هایشان در راه جهاد و خدمت به نظام مقدس اسلامی متحمل شده اند، گفت: اگر بتوانیم همه مجاهدت های این عزیزان را انجام دهیم، آنها چه خواهند کرد؟» اگر سپاه، ارتش، شهربانی و… را جمع کنیم و به مردم نشان دهیم، می توانیم هزاران لوح افتخار از طرف مردم ارائه کنیم. تلاش این عزیزان

پاسخگویی به سوالات و دغدغه های خانواده های آن مرحوم و بستگان حضرت قمر بنی هاشم (ع) توسط مسئول تامین اجتماعی بازنشستگان نیروهای مسلح استان، اهداء لوح تقدیر و تجلیل از خانواده های آن مرحوم به همراه مداحی و کلیپ از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید