امسال دانشجویی برای تحصیل در سه ماهه دوم نداریم.


ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1856025

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گفت: دانش آموز رها شده به دلیل کمبود مدرسه یا کمبود فضای آموزشی در ناحیه 2 زنجان نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی طاهری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به زمان برگزاری امتحانات و نحوه برگزاری امتحانات در ناحیه 2 زنجان گفت: اولین آزمون های متوسط ​​25 خردادماه به پایان می رسد.

وی با اشاره به زمان برگزاری امتحانات غیبت موجه دوره اول متوسطه گفت: امتحانات غیبت موجه از 28 خرداد آغاز و تا 11 تیرماه ادامه خواهد داشت.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با بیان اینکه امتحانات پایه دوازدهم تاکنون بدون مشکل برگزار شده است، تصریح کرد: امتحانات پایه دوازدهم 28 خردادماه به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه تمامی دانش آموزان عمده زیر پوشش ناحیه 2 زنجان به صورت موثر و کامل در مدارس ثبت نام می شوند، گفت: دانش آموزی به دلیل کمبود مدرسه یا کمبود فضای آموزشی در منطقه 2 هاد زنجان ترک تحصیل نمی کند.

طاهری با اشاره به تشکیل ستاد ثبت نام و کار قدرتمند این ستاد، ادامه داد: ناظران آموزش و پرورش ناحیه 2 در مدارس پرمخاطب هستند و بر مسائل ثبت نام دانش آموزان نظارت می کنند تا مشکلات احتمالی ثبت نام دانش آموزان برطرف شود.

وی گفت: برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس مشکلی وجود ندارد. مدارس دانش آموزانی را که در منطقه جغرافیایی خود زندگی می کنند ثبت نام می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید