امشب از آلودگی و گرد و غبار در چهارمحال و بهتیاری کاسته می شود/ گروه های حساس بعدازظهر در خانه بمانند.


ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839715

مهران رائراگپور با بیان اینکه از اواخر وقت امشب و امشب به تدریج از میزان آلودگی و گرد و غبار کاسته می شود، گفت: با توجه به اینکه در بعدازظهر شاهد افزایش آلودگی هستیم، توصیه می شود اقشار آسیب پذیر از خروج از منازل خودداری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران رائراگپور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی بیان کرد: چند روزی است که شاهد ورود گرد و خاک به این استان هستیم و در اکثر نقاط وزش باد نسبتا شدید تا شدید داشتیم.
وی با بیان اینکه بعدازظهر امروز افزایش سرعت وزش باد و برداشت و انتقال گرد و خاک در برخی مناطق را انتظار داریم گفت: به تدریج از اواخر امشب و امشب از میزان آلودگی و گرد و غبار کاسته می شود.
چراغ پور گفت: در حال حاضر مشکل آلودگی در روستاها نداریم اما با توجه به اینکه در بعدازظهر شاهد افزایش آلودگی هستیم، توصیه می شود اقشار آسیب پذیر از خروج از منازل خودداری کنند.
چراغ پور افزود: برای روزهای پنجشنبه، جمعه و اوایل هفته آینده آسمان روستاها صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود و در این مدت پدیده خاصی نداریم.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از نظر دما با افزایش نسبی و تدریجی دما مواجه هستیم که صبح امروز اتفاق افتاد.
وی یادآور شد: صبح امروز شهرکرد با کمینه دمای هشت درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان و در 24 ساعت گذشته لردگان با بیشینه دمای 31 درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان به ثبت رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید