املاک مازاد ادارات ظرفیت بالایی برای تحقق طرح ملی مسکن دارد


ساعت: 14:04
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887880

بهمن امیری مقدم گفت: زمانی که املاک مازاد دولت ظرفیت بالایی برای اجرای طرح های ملی مسکن دارد، پیشنهاد می شود نهادها این املاک را وارد راه و شهرسازی کنند تا در صورت امکان از آنها استفاده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، بهمن امیری مقدم در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مهمترین دغدغه مدیران استانی را ایجاد اشتغال دانست و اظهار داشت: وام ها باید متناسب با ایجاد اشتغال هزینه شود و ما معیار و ارزیابی نیز به بیمه مربوط می شود.

استاندار کرمانشاه افزود: آنچه امروز تصمیم گرفته ایم باید توسط تیم های عملیاتی اجرایی شود، مسئولان اجرایی برای جذب منابع و توسعه اشتغال از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه های مختلف در اجرای طرح های اشتغال از کارجویان ثبت نام شده در سامانه استفاده کنند.

امیری مقدم با تقدیر از بانک هایی که در سال گذشته موفق به ایجاد اشتغال شدند، گفت: به بانک هایی که شکست خورده اند تذکر داده می شود زیرا کمبود بودجه برای جذب از ضعف بانک ها تلقی می شود.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: املاک آن دسته از دستگاه های اجرایی که به بهره برداری نمی رسند باید شناسایی و نسبت به فروش آن اقدام کنیم که درآمد حاصل از آنها به استان برمی گردد.

وی بیان کرد: زمانی که املاک مازاد دولت ظرفیت بالایی برای اجرای طرح های ملی مسکن دارد، پیشنهاد می شود دستگاه ها این املاک را وارد راه و شهرسازی کنند تا در صورت امکان از آنها استفاده شود.

امیری مقدم خاطرنشان کرد: همچنین کسانی که به دولت بدهکار هستند برای دریافت هرگونه خدمات باید بدهی خود را به صفر برسانند.

وی در ادامه در خصوص قانون گریزی در امر قراردادها گفت: این وضعیت را در سطح منطقه جمع آوری کنید چرا که باعث بی انضباطی در شهرستان می شود لذا سازمان ثبت احوال باید بر این امر نظارت جدی داشته باشد.

استاندار کرمانشاه گفت: دستگاه های اجرایی باید در نظارت بر کار زیرمجموعه ها دقت لازم را داشته باشند و به تخلفاتی که رخ می دهد توجه جدی داشته باشند.

و.کفت: شهرداری باید به نخاله های ساختمانی کنار معابر توجه جدی داشته باشد و به محض اینکه اجازه خروج از نخاله را داد، مبدا و هدف آن را مشخص کند.

امیری محمد ادامه داد: شهرداری حق ندارد اجازه تخلیه نخاله های ساختمانی در حاشیه شهرها را بدهد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شرکت مخمر اسلام آباد غرب به محیط زیست آسیب می رساند، گفت: این موضوع باید با جدیت بررسی شود.

لازم به ذکر است در این جلسه احداث شهرک صنعتی قیرطبیعی در گیلانگرب نیز به تصویب رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید