امکان ثبت آیفون 14 در سامانه همتا آغاز شده است

امکان ثبت آیفون 14 در سامانه همتا آغاز شده است0

ارسال شده توسط: مصطفی معصوم پور در 28 مهر 1401 ساعت 10:58 ق.ظ.

رجیستری آیفون 14 اپل در ایران راه اندازی شد. در روزهای اخیر اخباری مبنی بر عدم ثبت شناسه آیفون 14 در سامانه همتا به همتا منتشر شد.

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر عدم ثبت نام آیفون 14 اپل در ایران منتشر شده است. محمدرضا علیان، سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل نیز گفت: گوشی های آیفون 14 در حال حاضر رجیستر نمی شوند زیرا شناسه آنها در سامانه همتا ثبت نشده است. با این حال به نظر می رسد از روز گذشته امکان ثبت آیفون 14 در سامانه همتا به همتا آغاز شده است.

حتی اتحادیه موبایل مشهد هم اعلام کرد که فروش آیفون 14 اپل ممنوع می شود که جنجال و واکنش های زیادی را به همراه داشت. البته رئیس اتحادیه مخابرات، ارتباطات و لوازم جانبی تهران هرگونه پیامی مبنی بر ممنوعیت ورود و فروش آیفون 14 را تکذیب کرد.

مشکل رجیستری آیفون 14 حل شد

با توجه به در دسترس بودن رجیستری آیفون 14 در سامانه همتا از صبح روز دوشنبه 27 مهرماه، واردکنندگان و مردم عادی از این پس می توانند گوشی های جدید اپل را به عنوان مسافر وارد کشور کرده و با ثبت نام در سامانه همتا اقدام به ثبت نام کنند. سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل اخیرا گفته است که به زودی تکلیف ثبت شماره شناسایی این گوشی ها در سامانه همتا و آغاز ثبت سفارش آنها توسط واردکنندگان مشخص می شود و اکنون به نظر می رسد این مشکل حل شده و سفارش ثبت نام و ورود گوشی های آیفون 14 به بازار ایران رسما آغاز شد. بدین ترتیب خریداران هم اکنون می توانند این محصول جدید اپل را در ایران بدون نگرانی بابت ثبت نام گوشی های آیفون 14 خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید