امکان سورپرایز جذاب در لیست کیروها

محمد خدابندلو پس از چندین سال حضور در رده های اصلی پیکان، حضور در تیم بزرگسالان و همچنین دعوت شدن به رده های اصلی تیم های ملی در کنار امید، به ذوب آهن پیوست و یک فصل حضور در این تیم برای نشان دادن کافی بود. توانایی های او حتی بیشتر
او در فصل جدید پیشنهادهای متعددی داشت و در نهایت از جمله معروف ترین آنها پرسپولیس بود که تصمیم گرفت به گل گهر بپیوندد و حالا در هشت هفته اخیر یکی از مهره های تاثیرگذار امیر گالنووی در سومین سال همکاری با سیرجانی ها بود.
هدی بندهلو در این مدت مورد توجه کادر فنی سابق تیم ملی قرار گرفت و به تیم ملی دعوت شد. اما جالب اینجاست که اولین حضور این هافبک جوان در دوران کی روش بود و این مربی پرتغالی پس از علامت گذاری نامش در اردوی اتریش، حالا در تمرینات ریکاوری بعد از بازی وضعیت این بازیکن را زیر نظر دارد.
خدابندلو یکی از زیباترین پاس گل های فصل را برای مرتضی تبریزی مقابل مس کرمان در ورزشگاه بهنار انجام داد و در آخرین بازی تیمش قدرت پرسینگ خود را به نمایش گذاشت و پاهایش را روی توپ گذاشت و در عرض دو دقیقه دو گل برهنه مشابه به ثمر رساند.
سرمربی تیم ملی پرتغال و کادرفنی اش احتمالا این روزها در فکر انتخاب فهرست 26 نفره تیم ملی برای جام جهانی هستند و باید دید کدام یک از بازیکنانی که حضورشان نامشخص است فرصت پیدا می کند. برای بازی در مهم ترین فستیوال فوتبال جهان در قطر. ; تورنمنتی که در آن شرکت می تواند تجربه حرفه ای بازیکن را در رقابت با بهترین های جهان افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید