امکان شکایت شهروندان در سامانه 137 پلاس / بارگذاری مستند و عکس در سایت 137+


ساعت: 17:00
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881198

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی توسط شهروندان برای ثبت پیام در سامانه 137 پلاس سرعت ارائه خدمات را افزایش می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داود گودرزی در حاشیه نمایشگاه شهرهای دوقلو و فرصت های دولت شهر تهران در جمع خبرنگاران هدف از راه اندازی سامانه 137 پلاس را ارائه خدمات بهتر به شهروندان دانست و گفت: با استفاده و یکسان سازی همه ظرفیت ها سامانه 137 را راه اندازی کردیم. و 1888 با ما گرد هم آمدیم و از طریق ایجاد یک پورتال واحد، مشکل به گونه ای تعریف شد که شهروند می تواند پیام خود را در قالب شکایت، شکایت، اعتراض یا درخواست ارائه خدمات شهری در شهر ثبت کند. کوتاه ترین زمان ممکن

وی افزود: در صورت گزارش فساد با متخلف برخورد می شود و زمانی که موضوع خدمت رسانی باشد خدمات ارائه می شود و پس از آن پیگیری و بازخورد گزارش به شهروندان اطلاع داده می شود. .

وی یکی دیگر از قابلیت های 137 پلاس را قابلیت ضبط پیام از طریق فضای مجازی عنوان کرد و گفت: این سامانه در تمامی فضاهای مجازی فعال است و شهروندان می توانند پیام خود را به همراه متن، صوت، عکس و تصویر ارسال کنند و بازخورد پیام خود را مشاهده کنند. انجام دادن

رئیس سازمان سنجش خاطرنشان کرد: هرچه شهروندان بیشتر از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند، پردازش پیام بهتر و سریع‌تر انجام می‌شود و مراحل انجام کار آسان‌تر می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید