امیدوارم با نتیجه خوب بلغارستان را شکست دهم


ساعت: 09:33
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877457

سرمربی و بازیکنان تیم ملی والیبال پیش از دیدار مقابل بلغارستان در لیگ ملت ها صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: فکر می کنم بازی با بلغارستان بسیار نزدیک و سخت خواهد بود..

عطایی در خصوص دیدار مقابل بلغارستان میزبان هفته دوم لیگ ملت های والیبال گفت: قطعا بازی آسانی با میزبان در خانه نخواهیم داشت..

وی با اشاره به عملکرد تیم بلغارستان در هفته اول لیگ ملت ها گفت: این تیم در هر چهار بازی هفته اول شکست خورد. او البته دو بازی را با نتیجه نزدیک به سه بر دو واگذار کرد. بنابراین آنها در این هفته با تمام وجود بازی خواهند کرد و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران اضافه کرد: با توجه به اینکه هر دو تیم نسبت به گذشته جوان تر و کم تجربه شده اند، دیدار نزدیک و سختی خواهد بود، اما امیدوارم بازیکنان ایران تلاش مضاعف کنند و این امر به پیروزی منجر شود. “


حضرت پور: امیدوارم با نتیجه خوب بلغارستان را شکست دهیم

محمدرضا حضرت پورپور لیبروی تیم ملی والیبال ایران شرایط این تیم را برای شروع هفته دوم لیگ ملت ها مناسب توصیف کرد و گفت: امیدوارم در اولین دیدار با نتیجه خوب بلغارستان را شکست دهم.

حضرت پور پس از تمرین تیم برتر ایران در سالن اصلی مسابقات مقابل بلغارستان در هفته دوم لیگ ملت های والیبال در صوفیه افزود: خدا را شکر در سالن اصلی مسابقات (آرنا آرمیک) تمرین خوبی داشتیم و امیدوارم. تا در دیدار با بلغارستان با نتایج خوب پیروز شود و سپس برای نبرد بعدی آماده شود.

تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت ها از ساعت 21:30 امروز سه شنبه 30 خرداد به مصاف بلغارستان می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید