امیدوارم بردیف مثل “گوژا” باشد


ساعت: 19:49
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879365

جعفری ابراز امیدواری کرد که مربی پرشور ترکمنستان راه معمار رومانیایی را در باشگاه ادامه دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حیدر جعفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آناناج، در خصوص انتخاب گوربن بردیف به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: بردیف مربی سرشناسی است و تجربه خوبی دارد. او در فوتبال روسیه تاثیرگذار است و امیدوارم در تراکتور هم عملکرد خوبی داشته باشد.

وی به مسئولیت های فنی بردیف در باشگاه تراکتورسازی اشاره کرد و افزود: من به شخصه معتقدم هر چه ارتباط تیم امید با تیم بزرگسالان بیشتر باشد، تاثیر آن در نتیجه بیشتر می شود. تیم های پایه باید دائما با تیم بزرگسالان در ارتباط باشند تا نتیجه خوبی برای فوتبال ما داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال امید تراکتورسازی با استقبال از حضور بردیف تاکید کرد: از برنامه فعلی باشگاه برای استفاده از بردیف برای نظارت بر تیم های پایه خوشحالم و امیدوارم در عمل این اتفاق بیفتد تا فوتبال تراکتورسازی شود. و تبریز مثل دهه 70 شکوفا می شود و بازیکنان خوب فوتبال کشور را معرفی می کنند. تیم امید تراکتور استعدادهای نابی دارد که تنها با توجه و ارزیابی می توان آنها را ثابت کرد.

جعفری در واکنش به شایعاتی مبنی بر حضور احتمالی خود در مقر تیم بزرگسالان تراکتورسازی به عنوان دستیار بردیف، گفت: تاکنون در این مورد از باشگاه صحبت نکرده ام. اگر تصمیم به این کار دارید با کمال میل می پذیرم چون همیشه آماده خدمات رسانی به تراکتور هستم.

وی در ادامه بر اهمیت جوانی و اعتماد بازیکنان داخلی در آشفتگی بازار فوتبال ایران تاکید کرد و گفت: از سوی دیگر باید به کادرفنی باشگاه این حق را بدهیم که در شرایط فعلی بازار که هزینه های بازیکنان به شدت افزایش یافته، تلاش کنند.

سرمربی تبریزی با بیان اینکه رقابت در شرایط فعلی سخت تر می شود، گفت: رقابت بین تیم های خصوصی و دولتی نابرابر است. مطمئناً می توانید با اعتماد به سرمایه باشگاه و کمی صبر موفق شوید. 50 درصد قدرت تراکتورسازی در هوادارانش است و هر مربی با هر بازیکنی می تواند با حمایت علاقه مندان بهترین نتایج را کسب کند.

جعفری جسارت و شجاعت استفاده از بازیکنان جوان و مستعد را حلقه مفقوده کار مربیان فوتبال کشور دانست و گفت: قهرمانی فقط داشتن تیم های برتر و ملی نیست و به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از عوامل خوب قربان بردیف توجه به بازیکنان جوان است. شک ندارم اگر از استعدادهای تیم های امید و جوانان استفاده شود، تراکتورسازی جزو 4 تیم برتر ایران خواهد بود.

سرمربی تیم امید تراکتورسازی با گلایه از سرمربیان فصل گذشته تیم بزرگسالان این باشگاه، یادآور شد: سرمربیان تراکتورسازی مدام جرات استفاده از بازیکنان جوان را نداشتند. اگر به این بازیکنان اعتماد می شد مطمئن باشید تراکتور در رده سیزدهم قرار می گرفت. من حداقل 100 بازیکن با استعداد را می شناسم که در صورت ارزیابی می توانند بیش از 50 بازی داشته باشند. متاسفانه به بازیکنان جوان بها داده نمی شود.

جعفری در پایان گفت: استعدادهای زیادی در تراکتورسازی وجود دارد که کار مرا آسان می کند. سال گذشته به همراه کادرفنی که جا دارد از زحمات آنها تشکر کنم، زمان زیادی را در تیم امید گذاشتیم و توانستیم به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کنیم. انشاالله امسال با تلاش مضاعف برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کنیم. نه تنها تیم بزرگسالان، بلکه همه تیم های رده تراکتورسازی باید همیشه مدعی قهرمانی باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید