امیدواریم سفر رئیس جمهور به استان مرکزی به نتایج خوبی منجر شود/ انتقال آب به ساوه بزرگترین پروژه استان است و نیازمند توجه ویژه دولت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان مرکزی طی دو تا سه هفته آینده گفت: در این سفر به موضوعات مختلف پیگیری می شود که یکی از اولویت های بحث استانی بحث راه و آبرسانی است.

وی افزود: در حال حاضر بزرگترین پروژه ساوه بحث تامین آب از سد کوچاری است که تفاهم نامه آن با قرارگاه خاتم به ارزش حدود 1500 میلیارد تن منعقد شده و همچنین بزرگترین پروژه استان است. امیدواریم سفر رئیس جمهور به استان مرکزی در بحث اعتبار آغاز شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت نیازمند توجه ویژه است، گفت: در ساوه پروژه بیمارستان 250 تختخوابی جایگزین بیمارستان مدرس داریم. اما امیدواریم در سفر دولت به استان این بیمارستان دیده شود چرا که بعد از انقلاب هیچ بیمارستان دولتی در ساوه ساخته نشده است و بیمارستان ولیعصر اراک و بیمارستان های خمینی، محلات و زرندیه نیز نیازمند توجه دولت هستند.

سبزی راه ها و محورهای مواصلاتی استان مرکزی و شهرستان های ساوه و زرندیه را از موارد مورد توجه عنوان کرد و افزود: متاسفانه راه های استان مرکزی با وجود حجم بالای تردد از این استان مناسب نبوده و نیاز به ترمیم دارند. گسترش یافته و سنگفرش شده است.«خاک و مناطق روستایی نیز باید در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: به نوعی در سفر دولت به استان مرکزی بزرگترین درخواست ما از وزارت راه چه در بحث راه و چه در بحث ساخت و ساز بود که بعضاً به صورت غیرقانونی در حاشیه شهر ساوه انجام می شود و حل نمی شود. مشکل هزاران خانواده حل شده است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: مشکلات ملی مسکن، درمان و ورزش که در سرانه ورزش ما بسیار پایین است از دیگر مواردی است که امیدواریم در این زمینه به آنها رسیدگی شود اما در سفر ریاست جمهوری به آن توجه شد. اولویت با تکمیل پروژه های نیمه تمام است از هر شهرستان درخواست می شود پروژه های نیمه تمام را معرفی کند که مردم به زودی ثمره این کار را خواهند دید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید