امیدواریم 4 نماینده تکواندو در بازی های المپیک ناشنوایان بدرخشند


زمان: 13:17
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836405

مربی تیم ملی تکواندو ناشنوایان گفت: امیدواریم 4 نماینده تیم تکواندو ایران در بازی های المپیک ناشنوایان مزد زحمات آنها را دریافت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا ایمان زاده سرمربی تیم ملی تکواندو ناشنوایان کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو درباره حضور تیم ملی در المپیک برزیل گفت: زعفران به این مکان بزرگ می رود. به دلیل کم بودن تعداد تکواندوکاران ناشنوا در ایران، ابتدا اردوی تیم ملی را در بهمن ماه سال 1400 با 9 بازیکن آغاز کردیم و در نهایت به 4 تکواندوکار منتخب رسیدیم.

وی ادامه داد: ما در ماه های اخیر تمرینات زیادی با تکواندوکاران ناشنوا داشته ایم و علیرغم دنیای سکوت آنها بسیار با استعداد هستند و توانسته اند آنچه را کادر فنی به آنها آموخته را به خوبی یاد بگیرند. در این مدت بازیکنان از نظر فنی پیشرفت کرده اند و امیدواریم با وجود تیم ملی جوان در المپیک ناشنوایان نتیجه خوبی کسب کنند.

ایمان زاده درباره زمان برگزاری مسابقات المپیک ناشنوایان ایران در این ورزشگاه گفت: مسابقات پومسه از 15 اردیبهشت ماه آغاز می شود و در روز دوم مسابقات نمایندگان ایران به مصاف شیائوپ چانگ در کیوروگی می روند. تیم ملی 18 اردیبهشت به ایران بازمی گردد.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان سخنان خود گفت: از هادی ساعی رئیس و مسعود لشکری ​​دبیر فدراسیون تکواندو که علیرغم استقلال خانه تکواندو را در اختیار تیم ملی ناشنوایان قرار دادند کمال تشکر را دارم. از فدراسیون تکواندو. ناشنوایان تا بتوانیم با خیال راحت تمرین کنیم.”

دیدگاهتان را بنویسید