امیر مشهدی عباس دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شد


ساعت: 21:40
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1879099

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی امیر مشهدی عباس را به عنوان دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی امیر مشهدی عباس را به عنوان دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان منصوب کرد.

در متن حکم کاظم نظری علیه امیر مشهدی عباس آمده است:

«آقای امیر مشهدی عباس عزیز

با توجه به تجربه، دانش و تعلق شما به هنر نمایش کودک و نوجوان، انتظار می رود به عنوان “دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان” منصوب شوید. این امر از آن جهت اهمیت ویژه ای دارد که جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان سابقه ای طولانی در استقبال مؤثر و پرشور مخاطبان دارد. این جشنواره با حضور و مشارکت هنرمندان این عرصه و دنیای جادویی و خیالی و احساس وضوح و عاطفه، چراغ روشن و امیدبخشی برای آینده هنر روی این کره خاکی خواهد بود. جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان برای رسیدن به آینده ای روشن فرصتی است تا با حضور و سرمایه پرشور این هنر یعنی مخاطب و توجه به خلاقیت و خلاقیت صحنه نمایش و اندیشه را گسترش دهیم. و نبوغ هنرمندان

فرزندان دلبند این زمین امانتی الهی هستند که باید با آغوش باز در صحنه زندگی شاهد تجسم امید و روزهای شاد زندگی باشند. روزهای نشاط و پویایی و اعتقاد روشن به اینکه دنیای هنر و دنیای تئاتر این امکان را می دهد. امیدواریم او را در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ببینیم.

از خداوند متعال توفیق روزافزون را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف حکومت مردمی با توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهبری فرزانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت دارم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید