انتخابی جذاب برای هواداران پرسپولیس; خبر ویژه از راهرو سرخ

انتخابی جذاب برای هواداران پرسپولیس;  خبر ویژه از راهرو سرخ

حمید مطهری مرد مورد اعتماد یحیی گل محمدی و دستیار اول پرسپولیس از این تیم جدا شد و هدایت تیم نساجی مازندران را برعهده گرفت.

پیش از این داود فنایی و مظاهر رحیم پور با شرایطی متفاوت از حمید مطهری و به دلیل اعتراض هواداران پرسپولیس از این تیم جدا شدند اما …

بر این اساس پاپ لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی جایگزین مظاهر رحیم پور در پرسپولیس شد و آلین دینکا نیز باید جایگزین داوود فنایی به عنوان مربی دروازه بانان این تیم شود.

شاید مهم ترین دغدغه یحیی گل محمدی انتخاب جانشینی برای حمید مطهری باشد و سرمربی پرسپولیس به باشگاه و خبرنگاران گفت که در حال بررسی گزینه های داخلی و خارجی است. شنیده ایم یکی از گزینه های بومی پیشنهادی برای کمک به یحیی گل محمدی مهدی مهدوی است. شاید این سوال پیش بیاید که مهدوی سرمربی تیم امید نیست؟ پاسخ روشن است اما محمد محمدی هم سرمربی تیم امید بود و به پرسپولیس آمد تا معاون ورزشی این باشگاه شود.

همچنین شنیده می شود مهدی مهدوی کیا بعد از بازی های آسیایی زیر 23 سال و شکست تیمی کوچکتر از حریفان از فدراسیون ناراحت است. چرا؟

هفته گذشته فدراسیون فوتبال اعلام کرد در پی ناکامی تیم ملی امید در مسابقات قهرمانی آسیا در 23 سال در تاشکند و همچنین شکست تیم ملی مقابل الجزایر، کمیته فنی درخواست جلسه ای با مهدی مهدوی کیا و اسکوچیچ کرده است. این دو مربی به این درخواست پاسخ ندادند.

مهدی مهدوی کیا پس از بازگشت به تهران همراه با تیم ملی امید، بلافاصله قصد دارد به آلمان برگردد و به فدراسیون نرود. جلسه کمیسیون فنی فدراسیون فوتبال برای بررسی وضعیت تیم های ملی پایه سه شنبه هفته گذشته برگزار شد. صمد مرفاوی و حسین عبدی سرمربیان تیم های نوجوانان به صورت حضوری در این جلسه حضور یافتند و برنامه تیم خود را ارائه کردند اما شنیدیم مهدی مهدوی کیا از برگزاری جلسه آنلاین با کمیته فنی خودداری کرده و از مشکلاتی ناراحت شده است. .

دوستان فدراسیون گفتند با توجه به طولانی شدن شرایط تیم های نوجوانان، قرار شد در جلسه دیگری درباره تیم امید تصمیم گیری شود اما شنیده ها حاکی از ناراحتی مهدی مهدوی کیا است. این چهره سرشناس فوتبال ایران و پرسپولیس رابطه صمیمانه ای با یحیی گل محمدی دارد اما باید منتظر ماند و دید آیا این دو دوباره با هم همکاری خواهند کرد یا خیر؟

همکاری قبلی این دو در قالب مربی (یحیی گل محمدی) و بازیکن (مهدی مهدوی کیا) در پرسپولیس چندان جالب نبود و مهدوی کیا به تلخی خداحافظی کرد. آیا این دو نفر این بار در قالب کارمند با هم همکاری خواهند کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید