انتخابی های بسیج برای مسابقات تکواندو راهی مسابقات جهانی «سیزم» شد/ مقاومت هایی برای حضور بسیج در فدراسیون ها وجود دارد.


ساعت: 15:35
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887717

مدیر ورزش قهرمانی سازمان بسیج ورزشکاران کشور:

علی نعیمی گفت: مقاومت هایی در برابر حضور بسیج ورزش در فدراسیون ها وجود دارد، بسیج ورزشکاران در هیئت ها و مجامع ورزشی صدای خود را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در حاشیه مسابقات استعدادیابی تکواندو که در محمدشهر کرج برگزار شد، علی نعیمی مدیر ورزش قهرمانی سازمان بسیج ورزش در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: مسابقات بسیج ورزشکاران مقدمه ای برای برگزاری اولین دوره مسابقات است. جام جهانی سیزم.”

نعیمی با اشاره به اینکه مسابقات بین المللی ورزش های نظامی آذر آذر 1401 به میزبانی ایران برگزار می شود، افزود: ورزشکاران برتر نیز جواز حضور در باشگاه مقاومت را کسب کرده اند و از استعدادهای آنها در لیگ های داخلی استفاده می شود.

وی در ادامه گفت: بسیج در سال های اخیر طرح استعدادیابی را در پایگاه های بسیج آغاز کرد تا جوانان بتوانند در لیگ های داخلی و بین المللی حضور پیدا کنند و این می توانست به وزارت ورزش کمک کند اما متاسفانه این مشکل بلاتکلیف ماند.

نعیمی با اشاره به اینکه باید بسترهای لازم برای شناسایی استعدادهای ورزشی مورد نیاز ایجاد شود، تصریح کرد: مقاومت هایی در زمینه حضور ورزشی بسیج در فدراسیون ها وجود دارد.

وی موضوع یاد شده را تنها نقطه تعامل و حضور بسیج در وزارت ورزش دانست و گفت: وزارت ورزش می تواند در زمینه توانمندسازی مربیان و ورزشکاران به ما کمک کند، گاهی تا زمانی که چهره های ورزشی به رسمیت شناخته نمی شوند. گم شده اند.

نعیمی در ادامه با اشاره به اینکه حمید زمانی جوان‌ترین محافظ سردار سلیمانی و تکواندوکار بود و پس از شهادت به عنوان ورزشکار در معرض دید عموم قرار گرفت، افزود: متأسفانه در به تصویر کشیدن چهره‌های ورزشی عقب مانده‌ایم. “

وی با تاکید بر اینکه در داخل کشور افرادی داریم که می توانند نمونه باشند، اما گاهی اوقات دیدگاه برخی سلبریتی ها به مذاق رسانه های بیگانه خوشایند است، گفت: واقع بینانه برخی نمی خواهند شاهد حرکت های سازنده باشند.

نعیمی با اشاره به اینکه عده ای مهدی ترابی را تخریب کردند و تنها راه نجات را اطاعت از رهبری دانستند در حالی که این امر می تواند به عنوان یک حرکت نمادین در ذهن مردم باقی بماند، تصریح کرد: حرکت خاصی مانع دیده شدن این افراد می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید