انتقاد تند یک جانباز از گل محمدی

وی ادامه داد: طبیعتا فولاد بعد از گل بازی را بسیار متفکرانه و هوشمندانه بست و مدیریت کرد و همه فوتبالدوستان ایرانی هم می دانند که فولاد در این نوع بازی ها بسیار باتجربه است. زمانی که کادر فنی پرسپولیس برای تعویض دیاباته تلاش کرد و این بازیکن وارد زمین شد، همه می دانستند پرسپولیس روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. بعد از آمدن دیابات همه کسانی که فوتبال را خوب می فهمند فهمیدند پرسپولیس روزهای سختی را پشت سر گذاشت و بعد از آمدن دیابات شاهد فوتبال مالکانه و کسل کننده ای نبودیم که راه پرسپولیس و تمام تلاش تیم پرسپولیس و فنی آن است. کادرفنی باید در بازی مستقیم و به دلیل اتفاقات و اتفاقات بتواند از خط دفاعی عبور کند و به خصوص دروازه بان خوب فولاد. هم دروازه بان و هم خط دفاعی فولاد در بازی دیروز عملکرد خوبی داشتند.

این پیشکسوت فوتبال خوزستانی گفت: همه می دانند که من در نقد بسیار سخاوتمند و در تعریف و تمجید بسیار کم رو هستم و همه می دانند که از عملکرد تیم فولاد در سال های اخیر انتقاد کرده ام اما در روزی که فولاد در مقابل یک تیم فولاد هوشمندانه و عالی بازی کرد. از قوی ترین تیم های لیگ ایران و یک گل به ثمر رساند. اما برای کادر فنی پرسپولیس و مخصوصا دوست خوبم یحیی گل محمدی متاسفم که در مصاحبه بعد از بازی به خوزستانی ها، تیم فولاد و هواداران این تیم بی احترامی کرد. آقای گل محمدی بداند در روزهایی که پرسپولیس، تیم ملی و تمام فوتبال ایران به خاطر مصدومیت یحیی رفتند، این مردم خوزستان و تیم فولاد بودند که با آغوش باز از او استقبال کردند و از او حمایت کردند و او را به میدان برگرداندند. روزهای اوج آن تا جایی که گل محمدی با افتخار پیراهن تیم ملی را بر تن کرد و توانست در جام جهانی گلزنی کند. آقای گل محمدی باید بداند که مربی یک تیم بسیار بزرگ، پرطرفدار و پرطرفدار پرسپولیس است و باید بداند که یکی از اسطوره های اخلاق کریم باقری در کنارش نشسته است و کمی در صحبت هایش فکر کند.

وی افزود: معتقدم یحیی گل محمدی بازی را با گل مقایسه می کند که کاملا زشت و اشتباه است. گل محمدی باید بداند که در بازی های باشگاهی آسیا که پرسپولیس مقابل حریفان بود فراموش نشده بود که از چه روشی برای کنترل بازی استفاده می کرد اما هیچ یک از مربیان حرفه ای رقبای پرسپولیس به احترام پرسپولیس از کلمه گل استفاده نکردند و طرفداران آن گل محمدی به جای اینکه بخواهد از چنین کلمه ای استفاده کند، دوست دارد در تمرینات پرسپولیس بیشتر روی تاکتیک کار کند، بنابراین اگر تیمی مثل فولاد به این شکل مقابل آنها بازی کند، به جای اینکه مستقیم و در هر جهت بازی کند، از برنامه های دیگری استفاده می کند.

بختیاری زاده همچنین در پایان گفت: جا دارد از آقای گرشاسبی مدیرعامل سابق باشگاه فولاد تشکر کنم چرا که در ابتدای فصل پنجره باشگاه را باز کرد و فکر می کنم فولاد هم در تابستان و هم در زمستان خیلی خوب کار کرد. نقل و انتقالات و بخشی از این فعالیت خوب به اقدامات آقای گرشاسبی برمی گردد. بازیکنان جدیدی را که فولاد در نقل و انتقالات زمستانی آورده بود دیدم و امیدوارم در آینده به فولاد کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید