انتقاد دستیار قالیباف از رامبد جوان؛ او مجبور شد از صدا و سیما عذرخواهی کند

انتقاد دستیار قالیباف از رامبد جوان؛  او مجبور شد از صدا و سیما عذرخواهی کند

روز جدید دستیار سیاسی و رسانه ای رئیس شورای اسلامی در حاشیه برنامه تفریحی اخیر واکنش نشان داد.

پنجشنبه گذشته (3 تیرماه) در مسابقه قطی بازی (نام خانوادگی) برنامه خندوانه، نام واریا غفوری کاپیتان سابق استقلال توسط یکی از شرکت کنندگان انتخاب و نوشته شد. و جایگزین دیگری برای آن انتخاب شد.

پس از پخش این قسمت از برنامه خندوانه در فضای مجازی، رامبد جوان مجری این برنامه در ویدئویی دلیل آن را توضیح داد و گفت: پنجشنبه شب کامران تفتی نام واریا عزیز را در خندوانه نوشت و بعد من شدم. مشکوک است که اگر در پخش مشکلی پیش بیاید و اجازه پخش داده نشود، امتیاز ما در مسابقه به هم می خورد و این خود مسابقه را تحت تأثیر قرار می دهد؛ بنابراین پس از مشورت با شرکت کنندگان و گروه سازنده، آمده ایم. به جمع بندی که نام واریا عزیز را حذف کنیم و نام دیگری بنویسیم که حداقل مسابقه مشکلی نداشته باشد وگرنه واریا و همه فوتبالیست ها برای ما عزیز هستند و قصد توهین و بی احترامی نداریم هیچکس را نداریم. همین جا از واریا و طرفدارانش عذرخواهی می کنیم.”

شبکه نسیم در اطلاعیه ای این رویکرد را ناشی از «سلیقه و نظر گروه سازنده برنامه» دانست و توضیح داد: در پی اتفاقی که شب گذشته پنجشنبه در برنامه «قطی بازی» از برنامه «خندوانه» پخش شد. ، 23 ژوئیه، برای اطلاعات. به اطلاع مخاطبان عزیز و فهیم شبکه نسیم می رساند که این شبکه هیچ گونه محدودیت و ممنوعیتی برای پخش نام افراد خاص ندارد و تصمیم گرفته شده سلیقه و نظر گروه سازنده برنامه خندوانه بوده و چیزی ندارد. با سیاست های شبکه سیما و نسیم.

محمدسعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه ای رئیس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال در صفحه توئیتر خود نوشت:

من کمدی را دوست دارم و رامبد را برای رادیو و تلویزیون مفید می دانم، اما رامبد به گفته خودش بدون اینکه کسی به او بگوید اشتباه کرد.

او به طور مفصل از واریا عذرخواهی کرد، در حالی که باید ابتدا از صداوسیما عذرخواهی می کرد که منجر به سوء استفاده و بدرفتاری شد.»

او در این توییت از هشتگ «ظلم نظام» استفاده کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید