انتقاد مهدی کایدی از اشتباه داور!

انتقاد مهدی کایدی از اشتباه داور!

مهدی کایدی پس از پیروزی 3 بر 1 مقابل نفت مسجد سلیمان و پنالتی از دست رفته گفت: به بازیکنانمان، بازیکنان نفت مسجد سلیمان و هواداران خسته نباشید می گویم. پنالتی را بزن، اما اشکالی ندارد و در مسابقات بعدی انتقام خواهم گرفت.

وی درباره آمادگی خود گفت: نه تنها من، بلکه همه بازیکنان آماده هستند. و ما در مسیر خوبی قرار داریم، خوب بازی می کنیم و پیروز می شویم و امیدوارم بتوانیم این روند را تا رسیدن به هدفمان ادامه دهیم.

کایدی درباره شوخی ای که با او هنگام زدن پنالتی انجام داد، گفت: شوخی می کردیم و می خندیدیم و می خواستم هت تریک کنم اما نشد. هدف ما قهرمانی در لیگ است و در مسیر خوبی هستیم.

مهاجم استقلال درباره غیبت ساپینتو در پنجمین بازی این فصل به دلیل محرومیت گفت: ما یک تیم هستیم و او در تمرینات توصیه های لازم را می کند و اگر کنار زمین باشد خیلی بهتر است اما دستیاران خوبی داشته باشد.

وی در مورد اینکه پنالتی باید دوباره گرفته شود چون دروازه بان نفت جلو رفت، گفت: بله، صحنه را دیدم، پنالتی باید دوباره گرفته می شد، واقعاً صحنه پنالتی بود و در آخرین لحظه دروازه بان به من ضربه زد. در مسابقات اخیر ما اشتباهات داوری وجود داشت.

کایدی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: در این مورد اظهار نظر نمی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید