انتقاد یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس به اتهام رشوه به امام جمعه نمایندگان مردم

انتقاد یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس به اتهام رشوه به امام جمعه نمایندگان مردم

علیرضا سلیمی گفت: اتهام رشوه به نمایندگان منصفانه نیست. این در حالی است که ما به ائمه جمعه ارادت داریم و امیدوارم اتفاقی و از یک نفر صادر شده باشد، اما حفظ حرمت مومنان واجب است».

علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز شورای اسلامی گفت: یکی از ائمه جمعه محترم از تریبون که باید ناشر عدالت و تقوا باشد به همه نمایندگان مجلس تهمت زد. اگرچه امیدوارم اصل خبر صحت نداشته باشد. اما اتهام رشوه به نمایندگان زیبنده نیست با وجود اینکه ما ارادت به ائمه جمعه داریم و امیدوارم اتفاقی و از یک نفر صادر شده باشد اما حفظ حرمت مومن واجب است.

به گزارش خانه ملت، نماینده محلات و دیلیجان در مجلس یازدهم ادامه داد: باید در اظهارنظرها دقت کرد و هر خبری را به عنوان خبر قطعی اعلام نکرد، بنابراین امیدوارم هر چه زودتر این اظهار نظر اصلاح شود و موارد مشابه این گونه نباشد. باشد که از سکوی مقدس نماز جمعه برانگیخته شود».

بعداً علی نیکزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت به تذکر این نماینده پاسخ داد و گفت: طرح این مسائل علیه مجلس نابجا بود. در ابتدای مجلس یازدهم و بعد از چندین بار دیگر مقام معظم رهبری به مجلس عنوان انقلابی دادند و تمام تلاش ما این است که این مجلس انقلابی بماند پس توصیه می کنم اول از همه در نظرات خود را محدود نکنید و تحقیق کنید بدانید که سکوی نماز جمعه بسیار مقدس است و نباید در آنجا تقصیر کرد.

به گزارش اعتماد آنلاین، عبدالله محمدی امام جمعه میانه پیش از این گفته بود: همه نمایندگان مجلس از دم تا پا با ایران کار معامله می کنند و خودروی خودشان را می گیرند و دیگری کاری به کاری ندارد. بود. من اعلام می کنم این کار رشوه است و حاضرم در هر دادگاهی به این ادعا پاسخ دهم. نمایندگان مجلس از ایران خودرو رشوه گرفتند. وقتی با ایران خودرو معامله می کنند و رشوه می گیرند، کاری ندارند. به همین دلیل خودروساز با هزینه 300 میلیون تومانی به این افراد غرور تحمیل می کند. چنین نماینده ای چگونه می تواند مدعی حقوق ملت باشد و از آن دفاع کند؟

دیدگاهتان را بنویسید