انتقال بیمه معلمان به بیمه فرهنگیان

انتقال بیمه معلمان به بیمه فرهنگیان

حمیدرضا نجف پور کردی در نشست خبری خود و در پاسخ به این سوال که معلمان چه زمانی از مزایای بیمه معلمان استفاده می کنند؟ وی گفت: مشکلات بیمه معلمان وجود داشت و وزارت آموزش و پرورش با سازمان های سایر وزارتخانه ها به تفاهم رسید تا پرتفوی بیمه وزارت آموزش و پرورش را به بیمه های دیگر واگذار کند.

وی با بیان اینکه در حال تجمیع و رفع مشکل بیمه معلمان هستیم، گفت: بیمه معلمان در حال رفع مشکلات داخلی خود است و در آینده نزدیک پرتفوی بیمه معلمان به بیمه معلمان منتقل می شود.

نجف پور در پاسخ به این سوال که اساسنامه صندوق براساس دستور وزیر آموزش و پرورش چه زمانی تغییر می کند؟ وی گفت: مهمترین قسمت هیات امنای صندوق حضور نمایندگان فرهنگیان در صندوق است که با مشکلات صندوق و مشکلات فرهنگیان آشنایی کامل دارند. نمایندگان هیئت امنای فرهنگیان به اعضای صندوق تذکر می دهند و راه را باز می کنند. اساسنامه باید تغییر می کرد. جلسات متعددی برگزار شد.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه اساسنامه دارای پیچیدگی هایی است، گفت: وی گفت: اختلاف اعضای صندوق با دولت و اختلاف نظر صندوق با نمایندگان مجلس از جمله مواردی بود که تدوین اساسنامه جدید را با چالش مواجه کرد. برای تعیین تکلیف این مشکل جلسات متعددی با تیم حقوقی، کمیسیون اجتماعی دولت و نمایندگان فرهنگیان برگزار می شود. امیدواریم اساسنامه صندوق به زودی در دولت نهایی شود و در نهایت وارد مجلس شود.

وی در پاسخ به این سوال که فرآیند درج شرکت های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان چگونه است؟ وی گفت: شرکت لیزینگ مفنا، شرکت مسافرتی زاگرس، سامان و سهند فرهنگیان از جمله شرکت هایی هستند که متعهد شده ایم در سال آینده وارد بورس شوند.

دیدگاهتان را بنویسید