انجام 26 پرواز به مقاصد خارج از ایران از فرودگاه گرگان / پمپ بنزین کلاله در آستانه مزایده


ساعت: 15:26
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887713

مدیرکل فرودگاه های گلستان گفت: 26 پرواز خارجی از فرودگاه گرگان انجام و 1577 مسافر جابجا شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ علی متانت مدیر کل فرودگاه های استان گلستان به مناسبت روز خبرنگار در اتاق خبر ما در گلستان حضور یافت و به سوالات خبرنگاران این رسانه پاسخ داد.

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان ادامه داد: گروه گلستان ما در حوزه اطلاع رسانی فرودگاه های استان گلستان است و قدردانی می کنیم که پیگیر دغدغه ها و مسائل ما هستند.

متانت تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده 1620 زائر عتبات و عالیات از فرودگاه گرگان به حج مشرف شدند و پرواز گرگان به آکتائو نیز 15 ماه است که انجام می شود.

وی افزود: پرواز گرگان – نجف نیز برقرار است و در نظر داریم هر هفته شاهد این پرواز از فرودگاه گرگان باشیم.

این مسئول افزود: سال گذشته 180 هزار مسافر با 3 هزار و 322 پرواز از فرودگاه گرگان جابه جا شدند. 12 مقصد پروازی داریم که برخی از این مقاصد به صورت فصلی انجام می شود و مورد استقبال مسافران قرار می گیرد، مانند پروازهای کیش و قشم در زمستان. بیشتر خوش آمدید.

متانت یادآور شد: همچنین 26 پرواز خارجی از فرودگاه گرگان انجام شد که به این ترتیب یک هزار و 577 مسافر جابجا شدند.

وی گفت: در سفر رئیس جمهور به گلستان یک درخواست از اداره کل فرودگاه داشتیم و آن ساخت پمپ بنزین کلاله بود که در سفر تصویب شد و 45 میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شد و وزارت راه، شهرسازی و نفت با مشارکت احداث شد مهم است که اقدام شود.

این مسئول افزود: با مسئولان وزارت نفت جلسه ای برگزار کرده ایم و در حال تهیه طرح های ساختمان و سوخت هستیم. پس از تکمیل نقشه های ساختمانی، مناقصه برگزار می شود و امید می رود تا 18 ماه آینده پمپ بنزین کلاله به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید