انفجار بمب استقلال توسط فتح الله زاده یک سرکش جدید به سبک هاشمی

انفجار بمب استقلال توسط فتح الله زاده  یک سرکش جدید به سبک هاشمی

حالا علی فتح الله زاده قصد دارد با همین سبک و فرمول سیامک نعمتی را آبی پوش کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره خرید جنجالی مهدی هاشمی نسب از پرسپولیس می گوید: اول اینکه مهدی خودش نمی خواست به استقلال بیاید و پرسپولیس 70 میلیون به او داد اما ما 100 میلیون برای 3 سال به او دادیم البته گفتند. اینکه استقلال در یک سال این جور پول داده است که کاملا درست است بعد، راستش را بخواهید مصاحبه کننده ها به من توهین نکردند، اما حالا اگر یکی مثل هاشمی نسب را بیاورم، مرا می کشند! آن زمان فضا خیلی خوب بود. باید از هواداران پرسپولیس هم یاد کنم. بازیکنان استقلال هم خیلی خوشحال بودند و این خوشحالی بعد از گل هاشمی به پرسپولیس ده برابر شد.

حالا با وجود بسته بودن پنجره استقلال، مدیرعامل باشگاه استقلال از ریکاردو ساپینتو لیستی خواست و به سرمربی این تیم قول داد که تا قبل از پایان نقل و انتقالات، پنجره استقلال را باز کند. نکته جالب این است که برخی از بازیکنان حذف شده تیم های ایرانی به ریکاردو ساپینتو پیشنهاد شده اند، سرمربی استقلال هنوز تصمیم نهایی در مورد آنها نگرفته است و در حال سبک کردن و سنگین کردن خرید این تیم است. فهرست

سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس از جمله بازیکنانی است که به ریکاردو ساپینتو پیشنهاد شده است. سیامک نعمتی چندی پیش به همراه حامد پاکدل از ترکیب پرسپولیس کنار گذاشته شد. او در پست دفاع و هافبک راست بازی های خوبی برای پرسپولیس ارائه می دهد اما با آمدن دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی کمتر فرصت بازی پیدا کرد و به همین دلیل تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت.

باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن سیامک نعمتی به باشگاه پرسپولیس نامه بزند. البته صدور این نامه بستگی به تصمیم نهایی ریکاردو ساپینتو در این خصوص و تمایل این بازیکن برای حضور در جمع آبی ها دارد یا خیر. البته خود سیامک نعمتی فعلا نمی خواهد یاغی شود و تلویحا به خاطر استقلال جواب منفی داده است اما…

نباید فراموش کرد که به گفته علی فتح الله زاده، مهدی هاشمی نسب در ابتدا نمی خواست پرسپولیسی شود اما مدیرعامل استقلال موفق شد این بمب مهم و پر سر و صدا را منفجر کند!

دیدگاهتان را بنویسید