انقلاب اسلامی حامی مستضعفان جهان/ دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان است.

ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804444

مولوی عبدالواحد توحیدی پور شیرانزی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی حامی مظلومان جهان است، گفت: تا زمانی که طلاب مکتب سلیمانی زنده هستند رعب و وحشت سلطه گران و تکفیرها وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی عبدالواحد توحیدی پور شیرانزی امام جمعه و رئیس کافه سرباز بلوچی در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون با بیان اینکه بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب و مقاومت ملت قهرمان ایران در برابر استکبار جهانی است، گفت: بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب و مقاومت ملت قهرمان ایران در برابر استکبار جهانی است. روزهای سختی را با اقتدار، عزت، عظمت، صبر، وحدت، همدلی و ولایتمداری پشت سر گذاشته است و امروز ایران اسلامی کابوس دشمنان و سلب آرامش است.

حمایت از مظلومان توسط انقلاب اسلامی

وی با بیان اینکه بهمن ماه فرصت مناسبی برای بیان حقایق و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بود، افزود: ایشان تسلیم نمی شوند و برای دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب جان خود را خواهند ایستاد.

این عالم اهل سنت با تاکید بر اینکه بهمن ماه نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی بود، ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و ادامه این سفر توسط وزیر بزرگ ولایت نور، امید را در دل مردم روشن کرد. محروم و مستضعف از ذلت و خار و ذلت.

وحدت کلمه و پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی انقلاب اسلامی

وی رمز پیروزی انقلاب را وحدت کلمه و پیروی از ولایت دانست و گفت: با درایت رهبر فرزانه انقلاب و مجاهدت افرادی چون شهید سلیمانی که تربیت شده اند. جهاد و اخلاص. اهداف و توطئه های شوم مایوس کننده است، زیرا تا زمانی که دانش آموزان این مدرسه زنده هستند، وحشت مضاعف با سلطه گران و تکفیرها وجود خواهد داشت.

این فرقه در بخشی دیگر از سخنان خود به تبیین دستاوردهای بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: دستاوردهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی فراتر از بیان، پیشرفت در عرصه های دینی، اهمیت مدرسه و آموزش و پرورش، مساجد است. و حوزه های علمیه و سخنرانی در پای منبرها با آزادی کامل، استقلال و آزادگی، استقلال و بردگی بیگانگان تنها نمونه ای از دستاوردهای حاصل از پیروزی انقلاب است که خداوند را به خاطر این نعمت شکر می کنیم.

وی اذعان داشت: در چهل و سومین بهار سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت، همدلی و سربلندی ایران اسلامی بار دیگر لرزه بر اندام شیاطین خواهد گذاشت؛ زیرا با تبیین صحیح حقایق در مورد نسل امروز; اکنون فرزندان نسل جدید انقلاب با استفاده از بیانیه گام دوم، قویتر از همیشه در حمایت از نظام بوده و به صحنه خواهند آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید