انقلاب یحیی در تخت جمشید جواب را داد

انقلاب یحیی در تخت جمشید جواب را داد

سرخ ها با 3 امتیاز زمین را ترک کردند تا نفتی ها در دقیقه 10 با ضربه دیدنی سامان نریمان جهان به برتری برسند اما گل محمدی در نیمه دوم توانست با دو گل لوکادیا این نیمه را به سود مربیان به پایان برساند.

این در حالی است که در فصل قبل پرسپولیس هرگز موفق به بازگشت نشد و هر بار که از تیمی عقب می افتاد، شکست می خورد یا بازی با تساوی به پایان می رسید. همه این مشکلات نشان می دهد که یحیی گل محمدی چقدر از فصل قبل درس گرفته است. سرمربی پرسپولیس پس از کسب عنوان نایب قهرمانی مقابل امیدهای دروغین نایب قهرمان سه امتیازی نشد و سعی کرد تغییرات اساسی در تیمش ایجاد کند.

یحیی با انتقادهای به موقعی که از سوی منتقدانش دریافت کرد، متوجه شد که باید روی نیمکت تغییراتی ایجاد کند و تغییرات بزرگی در بین بازیکنان ایجاد کرد تا امروز نتیجه آن را ببیند.

در حالی که دستیاران او عملکرد پرسپولیس در فصل گذشته را با توجه به فاصله سه امتیازی با استقلال عالی ارزیابی کردند، یحیی به نقاط ضعف تیمش پی برد. او در بهترین لحظه ممکن متوجه شد که راه حلش نه صحبت های انگیزشی و بهانه گیری است و نه تعطیلی مکرر تمرین و…!

کافی است آخرین مصاحبه حامد لخ در مورد دو فصل بدون تمرین او را بخوانید تا متوجه شوید که یحیی چقدر دستش را روی نقاط ضعف گذاشته و به موقع تیمش را اداره کرده است.

حالا پرسپولیس با این تفکر درست و انقلابی که روی نیمکت و در بین بازیکنانش ایجاد کرد، نه تنها با بهترین معدل چند سال اخیر در صدر قرار دارد، بلکه برخلاف فصل قبل، پس از عقب افتادن، برنامه ریزی می کند و با یک طرح و تحلیل مناسب، مساوی است با عدم رضایت

منبع: هوادار

دیدگاهتان را بنویسید