انهدام 5 باند بزرگ و دستگیری 22 قاچاقچی بزرگ در تهران


ساعت: 14:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839783

رئیس پلیس پایتخت از انهدام پنج باند بزرگ و دستگیری 22 قاچاقچی بزرگ در تهران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار رحیمی در طرح ظفر پلیس صوفیه برای مبارزه با مواد مخدر با اشاره به دو خرابکاری در مرکز مهر سروش گفت: برای اجرای این دو پروژه 17 میلیارد تن پیش بینی شده است که به دو مرکز بهداشتی درمانی این شهرستان منتقل می شود. دهکده سلامت .توسعه می دهیم، اضافه می کنیم.

وی با اشاره به مرحله هفدهم طرح ظفر گفت: رویکرد طرح ظفر مبارزه همه جانبه با قاچاقچیان و معتادان متجاهر است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در فاز هفدهم طرح ظفر دو تن مواد مخدر کشف و پنج باند بزرگ منهدم و 22 قاچاقچی بزرگ دستگیر شدند. در این مرحله 55 خودروی قاچاقچیان مواد مخدر توقیف و 1600 خرده فروش دستگیر شده اند.

وی گفت: بالغ بر 3 هزار و 730 معتاد جمع آوری شده اند.

فرمانده انتظامی کلانشهرها با بیان اینکه مشکل اصلی ما در مبارزه با معتادان متجاهر و کمبود ظرفیت است، گفت: حدود 11 هزار و 200 تا 11 هزار و 500 نفر را جمع آوری کردیم. حدود 8 تا 10 هزار نفر کمبود ظرفیت داریم و هم ستاد مبارزه با مواد مخدر و هم شهرداری و استانداری تهران قول ظرفیت سازی داده اند. قطعاً در صورت ایجاد ظرفیت، پلیس در کمتر از دو سه روز دیگر آماده است تا معتادان متجاهر را جمع آوری کند.

وی ادامه داد: علاوه بر برخورد با معتادان متجاهر، نیازمند برخورد جدی و قاطع با خرده فروشان هستیم که حدود 7 هزار نفر از آنها شناخته شده و شناسایی شده اند. اجازه دهید.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید