انواع خرید از سایت های خارجی; بهترین سایت های واردات خارجی را به شما معرفی می کنیم


ساعت: 22:02
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1878123

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برخی از مواد مصرفی و تجهیزات مورد نیاز خود را می توان با قیمت های بهتر از فروشگاه های داخل کشور تهیه کرد. ، خریداران ایرانی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برخی از لوازم و تجهیزات مورد نیاز خود را می توان با قیمت های مناسب از فروشگاه های داخل کشور تهیه کرد. برخی از محصولات در فروشگاه های ایرانی موجود نیستند یا از اصل بودن آنها مطمئن نیستید و می خواهید آنها را از برندهای اصلی با قیمت واقعی خریداری کنید. فروشگاه های آنلاین خارجی زیادی وجود دارند که می توانید کالاهای مورد نیاز خود را بخرید خرید از سایت های خارجی و نحوه سفارش ابتدا باید کارت ارزی برای پرداخت و آدرس خارج از کشور برای دریافت کالا داشته باشید. پس از این دو مرحله باید تلاش کنید تا کالای خود را به ایران ارسال کرده و از گمرک ترخیص کنید.

همه این مراحل بسیار پیچیده به نظر می رسند. همچنین برای آگاهی از قوانین تدوین شده در رابطه با ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی، باید اطلاعات کافی در زمینه بار زمینی یا بار هوایی داشته باشید. پیشنهاد می کنیم برای خرید بهتر از سایت های خارجی به گروه بازرگانی فونیکس بپیوندید.

از کدام سایت های خارجی خرید کنیم؟

در حال حاضر فروشگاه های آنلاین زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارند که می توانند سفر ما را به سمت کالاهایی که می خواهیم کوتاه کنند. سایت های زیادی در سراسر جهان وجود دارند که می توانند کالاهای تخصصی را به صورت آنلاین خریداری کنند و دسته بندی های خاصی مانند لوازم الکترونیکی، لپ تاپ، تلفن همراه، پوشیدنی ها، تجهیزات آزمایشگاهی، مواد افزودنی غذایی و دارویی، کالاهای صنعتی، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد اولیه، تولید و غیره ایجاد کنند. خرید را برای مشتریان خود آسان تر کردند.

معروف ترین فروشگاه های بین المللی عبارتند از:

  • آمازون آمازون
  • سایت ای بی ای بی
  • علی بابا علی بابا
  • سایت علی اکسپرس Aliexpress

  • Bhphotovideo

  • زالاندو

  • تروستویک

زمینه اصلی فعالیت این سایت ها فروش تجهیزات صنعتی می باشد. ابزارهای خاص و کمیاب مورد نیاز خود را به راحتی می توانید از این سایت ها خریداری کنید. همچنین وجود کالاهای حراج در این سایت های خارجی را می توان لحظه ای مثبت برای این سایت ها دانست. در این سایت کارشناسان پرفروش و صنعت از نظر بهره وری فعال هستند و بزرگترین حراج ها را برگزار می کنند.

این فروشگاه های اینترنتی بزرگ معمولا با انواع اجناس و بیشتر اوقات کالاهای عمومی سروکار دارند. هنگام خرید از سایت های خارجی با تخفیف های زیادی روبرو می شوید و به راحتی می توانید اجناس اصلی و با کیفیت را با قیمتی بهتر از نمونه هایی که در بازارهای داخلی موجود است پیدا کنید.. در برخی فصول و همچنین در برخی موارد و همچنین به صورت دوره ای در طول سال تخفیف های هیجان انگیز و ارزشمندی در سایت های خارجی وجود دارد که می تواند مشوق خوبی برای خرید از سایت های خارجی باشد.

برخی از این تخفیف ها عبارتند از:

  • جمعه سیاه یا در واقع جمعه سیاه (جمعه سیاه)
  • تخفیف های ژانویه یا سال نو
  • تخفیف ویژه عید سعید فطر در آمازون امارات
  • تخفیف فصلی یا نهایی

نحوه خرید از سایت های خارجی

یکی از مشکلات خرید از سایت های خارجی این است که در حال حاضر قوی ترین و ارزان ترین فروشگاه های مجازی در آمریکا هستند. البته اکنون کشورهایی مانند چین، بریتانیا، آلمان، کانادا و ژاپن در حال رقابت با سایت های آمریکایی برای بهبود روش های پرداخت و کاهش محدودیت ها هستند. شما به عنوان یک مصرف کننده ایرانی باید رویکرد روابط ایران با سایر کشورها را در نظر بگیرید. با توجه به موضوع تحریم فروشگاه های اینترنتی در شرق آسیا مانند چین و هنگ کنگ بهترین گزینه هستند. زیرا ارسال کالا از این کشورها به ایران به صورت مستقیم انجام می شود.

علاوه بر این سایت هایی مانند آمازون که یکی از بزرگترین فروشگاه های دنیاست به ایرانی ها خدماتی ارائه نمی دهند. سایت eBay او همچنین خدمات خود را به ایرانیان تحریم کرد. در این شرایط مشتریان ایرانی برای خرید باید از دوستان و آشنایان خود در کشورهای دیگر کمک بگیرند. پس برای خرید از سایت های خارجی باید از آنها بخواهید که کارت اعتباری و آدرس خود را در اختیار شما قرار دهند و سپس کالای دریافتی را به ایران ارسال کنند.

ارسال بسته های پستی از آمریکا به ایران نیز محدودیت های خاص خود را دارد، اما روند ارسال مرسولات پستی از کشورهای آسیایی یا اروپایی محدودیت های کمتری دارد. نکته قابل توجه در مورد این روش خرید این است که حواله از ایران کارمزد بالایی دارد. پس از خرید شما با کارت اعتباری شخص دیگری برای پرداخت بدهی خود به آنها، هزینه های اضافی غیر از اصل پول را متحمل خواهید شد و باید هزینه ای را پرداخت کنید. برای جلوگیری از پورسانت های بیش از حد و همچنین در صورت عدم آشنایی با کشورهای خارجی و یا آشنایی کافی با روند خرید از سایت های خارجی می توانید از کارشناسان و متخصصان گروه تجاری فونیکس راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

ارسال کالا از سایت های خارجی در ایران چگونه است؟

یکی از مهم ترین دغدغه های مصرف کنندگان ایرانی هنگام خرید از سایت های خارجی نحوه ارسال کالا به ایران است. با وجود تحریم های گسترده علیه ایران، باید مطمئن شوید که کالاهای خود به ایران ارسال می شود. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی معتبر بین المللی به خصوص شرکت های آمریکایی خدمات پستی به ایران ارائه نمی دهند. علاوه بر این، بسیاری از شرکت های پست بین المللی خدمات پستی به ایران ارائه نمی دهند. از سوی دیگر، قوانین مربوط به ترخیص کالا از کشورهای مختلف آمریکایی و اروپایی به مقصد ایران؛ این مشکلی است که باید قبل از خرید از سایت های خارجی در نظر داشته باشید.

برای مشتریان ایرانی به این دلایل امکان سفارش و ارسال مستقیم به ایران وجود ندارد. بنابراین برای خرید از سایت های خارجی باید از تحویل غیر مستقیم به ایران استفاده کنند. برخی افراد ترجیح می دهند هنگام سفر به خارج از کشور به صورت حضوری یا از طریق آشنایان ساکن در کشورهای دیگر کالاهای خود را از سایت های خارجی خریداری کرده و با خود به ایران ببرند که در این صورت باید ترخیص کالا از گمرک و با نحوه ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی (ره) آشنا شوید.

برای حل این مشکلات، شرکت هایی هستند که به عنوان واسطه عمل می کنند و از سایت های خارجی خرید می کنند و سپس به شما تحویل می دهند. بهتر است سوابق این شرکت ها را به دقت بررسی کنید. گروه بازرگانی ققنوس می تواند خریدهای شما را به صورت مستقیم خریداری و سپس با حمل و نقل مناسب به ایران تحویل دهد. حمل و نقل زمینی یکی از انواع حمل و نقل بین المللی است که نقش مهمی در واردات و صادرات دارد. هزینه حمل و نقل زمینی بیشتر از روش های دیگر است و برای بسیاری از افراد با سرمایه کم گزینه مناسبی است. همچنین یکی از مزایای این روش دسترسی بیشتر به خدمات برای مناطق است حمل و نقل زمینی است.

انواع روش های پرداخت خرید از سایت های خارجی برای ایرانیان

برای خرید از سایت های خارجی باید کارت اعتباری بین المللی یا ویزا یا مسترکارت داشته باشید. شبکه های بانکی ایران به شبکه بانکی جهانی متصل نیستند. به همین دلیل شرکت هایی مانند ویزا کارت و مسترکارت هیچ خدماتی به ایرانی ها ارائه نمی دهند. اما برای خرید از سایت های خارجی می توانید از کارت اعتباری افراد مقیم خارج از کشور استفاده کنید. برای این کار باید مشابه خریدهای اینترنتی داخلی، شماره کارت، تاریخ انقضا و کد امنیتی سه رقمی آنها را داشته باشید و از این طریق اقدام به خرید کنید. در این روش باید از آنها بخواهید که پس از دریافت کالا، کالای شما را از طریق پست یا مسافر برای شما ارسال کنند و سپس باید کالا را از فرودگاه امام خمینی (ره) ترخیص کنید یا برای دریافت کالا از گمرکات دیگر کشور ترخیص کنید. .

گروه بازرگانی ققنوس علاوه بر ارائه بهترین خدمات جهت تحویل و خرید از سایت های خارجی، آماده انجام کلیه عملیات و مراحل گمرکی می باشد. ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینیاز دیگر گمرکات کشور، حمل و نقل جاده ای و هوایی به ایران است که فرآیند حمل و نقل و واردات کالا در کشور را برای شما بسیار آسان و سریعتر می کند.

استفاده از کارت های اعتباری موجود در کشور

یکی از روش های پرداخت در این نوع سایت ها استفاده از کارت های اعتباری بین المللی است که توسط شرکت های تجاری به خریداران ارائه می شود. در حال حاضر استفاده از کارت های اعتباری بین المللی مربوط به کشورهای آذربایجان، تاجیکستان و امارات در ایران رایج است که صرافی ها این کارت ها را در اختیار خریداران قرار می دهند. اما اعتبار این نوع کارت یکی از دغدغه های اصلی خریداران ایرانی است.

انتقال ارز در صرافی ها

راه دیگر برای پرداخت هزینه خرید از سایت های خارجی کمک گرفتن از صرافی ها است. با این روش صرافی ها در ازای دریافت پورسانت بالا از شما ارز را به حسابی در فروشگاه خارجی واریز می کنند.

استفاده از روش واسطه ای برای انتقال ارز

استفاده از درگاه های پرداخت مانند پی پال یا Easy Remittance راه دیگری برای خرید از سایت های خارجی است. البته در نظر داشته باشید که انتقال ارز در شبکه جهانی با توجه به گستردگی شبکه جهانی نسبت به شبکه شتاب، فقط بانک های ایرانی نیست.

نتیجه

خرید از سایت های خارجی به دلیل تحریم ها و عدم تنوع در بازارهای داخلی نسبت به بازارهای جهانی می تواند برای افراد مقیم ایران بسیار جذاب باشد و علاوه بر این جذابیت ها، شاید خرید از سایت های خارجی کمی سخت به نظر برسد. یا نیاز به زمان زیادی دارد. همچنین اگر خریدار بخواهد پس از خرید کالای خود را از طریق پست به ایران تحویل دهد باید با مراحل ترخیص کالا از گمرک آشنا باشد و همچنین برای کالاهایی که از طریق مسافر به ایران می آیند باید مراحل ترخیص کالا از گمرک را در نظر بگیرد.فرودگاه امام خمینی . .

شما می توانید از طریق گروه بازرگانی ققنوس با کمترین دردسر و با هزینه مناسب کالای خود را از سایت های خارجی خریداری کنید و بدون مواجهه با ترخیص کالا از گمرک کالای خود را در ایران دریافت کنید. باربری زمینی یکی از خدماتی است که توسط گروه بازرگانی ققنوس ارائه می شود، بنابراین می توانید با اطمینان کامل کالای خود را در ایران تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید