انگلیس یکی از بهترین های جهان و اروپاست اما ما در آسیا هم یکی از بهترین ها هستیم/ چاره ای جز ناشناس بودن ندارم


ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897582

مسئولیت بزرگی بر دوش من است که به راحتی انجام نشد

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: اگر انگلیس یکی از بهترین تیم های جهان و اروپا است، ما هم یکی از بهترین های آسیا هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تمرین تیم ملی فوتبال صبح امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی طبق قولی که داده بود در ابتدای تمرین در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

کی روش در ابتدا درباره تغییر ساعت تمرینی که قرار بود در عصر انجام شود و به صبح تغییر کرد، گفت: سلام و صبح بخیر به همگی. ممنون که به اینجا آمدید. می خواهم عذرخواهی کنم که به دلایل تدارکاتی و گرمای هوا، ساعت تمرین صبح را تغییر دادیم. قطعا مشکلی ایجاد کرد ولی ممنون

وی ادامه داد: در دومین روز از مینی کمپ خود هستیم و امیدوارم پس از تمرین امروز اسامی لیست نهایی را اعلام کنیم. عملکرد همه بازیکنان اعم از اردویی و خارجی را بررسی می کنیم و لیست نهایی اردوی اتریش را فردا بعدازظهر اعلام می کنیم. این اولین گام ما برای برنامه آینده یعنی جام جهانی خواهد بود. ما سعی می کنیم در همه بخش ها بهترین کار را انجام دهیم، اما نمی توانم امروز تماس خود را بدون 2 سوال به پایان برسانم.

کی روش افزود: جا دارد از طرف خودم و کادر فنی تشکر و قدردانی کنم که این فرصت دوباره در تیم ملی به دست آمد تا در کنار هم به آرزوی هواداران تیم ملی برسیم. این برای من پاداشی از گذشته نیست و به راحتی به دست نیامده است. مسئولیت زیادی بر دوش من است و با نگاهی متواضع می گویم باید کاملاً به مسئولیت ها و اهدافمان متعهد باشیم. به خصوص با یک دیدگاه بسیار مهم که وظیفه ما خدمت به هواداران ایران است.

من احترام و تشکر خود را از بازیکنانی که ما را در رسیدن به جام جهانی قطر یاری کردند ابراز می کنم. من از دراگان اسکوچیچ سرمربی قبلی و کادرش برای راهیابی به جام جهانی تشکر می کنم، اما مسئولیت ارتقای تیم را بر عهده دارم.

سرمربی تیم ملی در خصوص برنامه خود برای تیم ملی گفت: برنامه ویژه ای برای جام جهانی در نظر گرفته ایم و در حال تدوین آن هستیم که با تایید فدراسیون در اختیار رسانه ها قرار می دهیم.

کی روش در پاسخ به سوالی درباره تیتر تحقیرآمیز رسانه های انگلیسی پس از تساوی ایران گفت: به عنوان یک مربی حرفه ای از پیشرفت همه تیم ها مطلع هستم و همه آنها در حال رشد هستند. لیگ برتر انگلیس با کیفیت بالا و بهبود مستمری است که با آن تلاش می کنیم تا با رقابت خود روبرو شویم. کاری که رسانه های انگلیسی با یک تیتر انجام دادند دقیقاً همان چیزی است که من احساس می کنم. خدا را شکر که مقابل انگلیس بازی می کنیم، آنها یکی از بهترین تیم های جهان و اروپا هستند و ما هم یکی از بهترین های آسیا هستیم، به همین دلیل اینجا هستیم.

سرمربی تیم ملی درباره دستیار ایرانی خود گفت: هنوز روی خیلی چیزها کار می کنیم و فقط به دستیار یا مربی تیم ملی مربوط نمی شود، مثل تجهیزات، برنامه ها و بازیکنان. من انتخاب اول، دوم یا سوم ندارم، من یک انتخاب دارم. جواد نکونام انتخاب من بود و چاره دیگری ندارم. من به صراحت می گویم که نکونام سرمربی باشگاه است و وظایفی دارد. اتفاقی باید به نفع همه بیفتد. ما روی آن کار می کنیم و هیچ چیزی قطعی نشده است، اما مطمئن هستم که راه حل خوبی برای هر دو طرف پیدا خواهیم کرد.

کی روش در خصوص بازی های دوستانه پیش روی تیم ملی گفت: بازی با سنگال و اروگوئه قطعی شده و طبق برنامه در اتریش به مصاف آنها خواهیم رفت. من این دو تیم را به خوبی می شناسم و دو بار با سنگال و اروگوئه بازی کرده ام. آنها تصمیم گیری شده اند و هیچ بحثی در مورد آنها وجود ندارد. در مورد دعوت از تیم ملی روسیه هم اکنون در حال بررسی برنامه های خودمان هستیم و تا زمان بررسی کامل، اظهار نظر نهایی در مورد برگزاری یا عدم برگزاری این دیدار ندارم. نمی توان برای یک بازی تصمیم گرفت و سپس برنامه ریزی کرد. باید برنامه ریزی کامل و دقیق داشته باشیم و بعد بازی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید