اهل بیت و سنت پیامبر با هم مؤمنان را هدایت می کنند


ساعت: 10:16
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887551

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با بیان اینکه برای تفسیر معصومانه و دقیق قرآن نیازمند اهل بیت هستیم، گفت: اهل بیت و سنت پیامبر جدایی ناپذیر از قرآن و با هم هستند. مؤمنان را هدایت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان شامگاه سه شنبه در مسجد علی بن ابی طالب (ع) بندرعباس با اشاره به خلوت امام حسین (ع) تمام عمرش گفت: باید علل و علل تنهایی امام حسین را بررسی کنیم. زیرا برای شرایط فعلی جامعه نیز موثر است.

وی با اشاره به تأیید صحابه توسط سیدالشهدا گفت: پس از حرکت امام حسین (ع) به کوفه، مرتباً عده ای به همراهان امام حسین (ع) اضافه می شدند، اما در راه و بعد از سخنان امام حسین (ع) امام حسین علیه السلام همه به گوشه ای رفتند و متفرق شدند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: مردمی که به خاطر طمع حکومت و تصرف در کنار امام حسین(ع) بودند آرام آرام پراکنده شدند به گونه ای که در نهایت هیچکس جز مردم با حسین(ع) نبود. که از مدینه با او بودند.

عبادی زاده با اشاره به اینکه راز خلوت امام حسین (ع) کلید جامعه امروز ماست، گفت: باید با خودمان چک کنیم که اگر در عصر امام حسین بودیم چه جایگاهی داشتیم؟

وی با اشاره به اینکه مردم سعی می کنند اهل بیت را منزوی کنند، خاطرنشان کرد: این افراد مدعی بودند که قرآن ما را کفایت می کند و نیازی به اهل بیت و سنت پیامبر نیست که نادرست و غلط

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه برای تفسیر معصومانه و دقیق قرآن نیازمند اهل بیت هستیم، تصریح کرد: اهل بیت و سنت پیامبر جدایی ناپذیر از قرآن هستند و در کنار هم هستند. مؤمنان را هدایت کند.

عبادی زاده گفت: معاویه برای دستیابی به هدف خود که انزوای اهل بیت بود تلاش می کرد نام امیرالمومنین(ع) را در جامعه از بین ببرد.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید