اورژانس زنجان آماده ارائه خدمات به مصیبت دیدگان حسینیه اعظم می باشد


ساعت: 18:04
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887739

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان اعلام کرد:

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: تمامی 64 مرکز فوریت های پزشکی و 470 اورژانس آماده خدمت رسانی به صورت شبانه روزی در دهه محرم هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موفا رسا; داریوش تکیلو ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) از آمادگی پایگاه ها و پرسنل اورژانس برای خدمات رسانی به عزاداران و زائران حسینیه اعظم زنجان خبر داد.

وی افزود: تمامی 64 مرکز فوریت های پزشکی و 470 اورژانس در ایام دهه محرم و به دلیل تردد و حضور سنگین عزاداران و محدودیت تردد آمبولانس ها، برای اولین بار در 7 روز هفته آماده خدمت رسانی هستند. لنج های اختصاصی اورژانس در رده های حسینیه و زینبیه فعال خواهند بود.

رئیس اورژانس استان زنجان گفت: اورژانس هوایی استان نیز آماده ارائه خدمات است و آمبولانس این مرکز با قابلیت امدادرسانی به بسیاری از مصدومان آماده خواهد بود.

رئیس اورژانس و مدیریت حوادث پیش بیمارستانی استان گفت: 8 دستگاه آمبولانس برای پوشش مراسم حسینیه اعظم زنجان در نقاط مختلف مستقر هستند و 4 تیم پیاده متشکل از 3 کارشناس فوریت های پزشکی در مسیر تشییع خدمات سیار ارائه می کنند. موکب حسینیه اعظم زنجان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید