اولین جشنواره بازار سفر البرز با همراهی امکانات گردشگری برگزار می شود/ کرج مقصد سفرهای آخر هفته به 25 استان کشور


ساعت: 08:27
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855808

فریدون محمدی گفت: اولین جشنواره استان در پارک شهید چمران کرج از 30 خرداد آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریدون محمدی مدیرعامل میراث فرهنگی البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک با اشاره به برگزاری بازار سفر برای اولین بار در کرج گفت: این بازارچه جشنواره ای تخصصی برای فروش تور و بسته های مسافرتی داخلی است.

محمدی افزود: البرز در مسیر مواصلاتی 25 استان کشور قرار دارد و به دلیل جمعیت بالای 3 میلیون نفر و نزدیک بودن به مرکز جمعیتی پایتخت، مقصد سفرهای آخر هفته است. خوشبختانه استان ما در گردشگری جایگزین شمال شده است.

وی گفت: علیرغم اینکه شمال کشور از نظر جنگل های هیرکان و دریا دارای ترافیک دست و پا گیر است، اما سفر به البرز کمی زمان بر است، اما ماموریت ما ورود به استان و برنامه ریزی برای سفر خارج از استان است. برای شهروندان البرزی.

محمدی انتقال بازار مسافری داخلی کرج از تهران به البرز را مهم ترین مقصد جشنواره در بازار گردشگری دانست و گفت: درصد زیادی از مردم استان تورهای پایتخت خود را خریداری می کنند در حالی که البرز 140 آژانس دارد.

وی با اشاره به اینکه 20 آژانس البرز پتانسیل تبدیل شدن به بزرگترین فروشنده تور در کشور را دارند، گفت: وجود دارد.

محمدی افزود: جشنواره بازار گردشگری مدرن است و در چارچوب نمایشگاه های بزرگ جهانی برگزار می شود. شرکت تعاونی گردشگری سیمرغ متشکل از 35 نمایندگی و یک کنسرسیوم این رویداد را با همکاری میراث فرهنگی محقق خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این شرکت پیمانکار خدمات سفر البرز 1401 است، خاطرنشان کرد: جشنواره بازار سفر در تقویم گردشگری استان گنجانده شده و همه ساله برگزار می شود، البته البرز اولین برگزارکننده این جشنواره پس از پایتخت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید