اولین روز بدون تاج در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/


ساعت: 13:12
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1878015

تلاش گسترده حامیان سلامت کهگیلویه و بویراحمد؛

به همت دستگاه های بهداشتی و درمانی استان از جمله دانشگاه علوم پزشکی دیروز مژده روز بدون تاج در استان ثبت شد که بی دلیل نیست منتقدان این رویکرد مثبت را می بینند و تحسین می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، کار خیر همیشه نیازمند تبلیغات خوب است در حالی که از سوی دیگر این نگاه صدق نمی کند.

خبرهای خوبی که این روزها باید بیشتر در روستاها دیده شود تا مردم بیشتر از خدمات ارائه شده به آنها مطلع شوند.

کمتر کسی فراموش می کند که سال گذشته، در اوج تاج، تعداد مرگ و میر ناشی از این بیماری از 700 گذشت.

دغدغه ها و نیازهای اصلی مردم برطرف شده و این موضوع به صورت جدی در رسانه ها و مطالبات مردمی پیگیری شده است.

بی شک ورود واکسن ها، تلاش جدی سرویس های بهداشتی و مدعیان سلامت در این موضوع و این اتفاق بزرگ بی نتیجه نبوده است.

کهگیلویه و بویراحمد که بیش از هزار پا به خاطر تاج گذاری بود، استانی با 800 هزار نفر جمعیت از هر 300 خانواده حداقل یک خانواده عزادار شد. استرس آن را پشت سر گذاشتند.

اما اکنون تلاش به ثمر نشسته است، با تلاش دستگاه های بهداشتی و درمانی استان از جمله دانشگاه علوم پزشکی، دیروز مژده یک روز بدون تاج در استان را داشتیم، روزی که نتیجه آزمایش مثبت اعلام نشد، آرزو کردیم یکی سال گذشته

در میان همه هجمه‌هایی که این روزها متوجه این سریال شده است، دیدن و تحسین منتقدان این رویکرد مثبت بی‌معنی نیست، دستگاهی که شهید زارعی به عنوان مدافع سلامت شناخته شد و در این آزمون به خوبی از پس آن برآمد. .

البته صرف نظر از سروصدا می توان دریافت که این امر بدون هماهنگی و وحدت رویه عمومی در مجموعه بهداشت و درمان استان امکان پذیر نیست و باید این شاخص ها را تقاضا و عملکرد این دستگاه دانست.

امیدواریم این روند خوب در تمامی ادارات و سازمان های استان تداوم داشته باشد تا با روی کار آمدن دولت جدید در استان شاهد امید و نشاط بیشتری باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید