اولین واکنش باشگاه پرسپولیس به حذف از آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و گل گهر به دلیل نداشتن مجوز حرفه ای از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شدند. بدین ترتیب استقلال و پرسپولیس که سهمیه این رقابت ها را کسب کرده بودند از این رقابت ها کنار گذاشته شدند.

علی عطایی، معاون مالی پرسپولیس در صفحه شخصی خود با اشاره به حذف سرخابی ها از آسیا نوشت: مشخص بود که امیدهای واهی می دادند. ما 3 ماه پیش حذف شدیم. مجموعه ای از عوامل دست به دست هم دادند تا سال آینده در ACL (لیگ قهرمانان آسیا) نباشیم. همانطور که گفتم، هموطنان ما به جای مواجهه با چالش و حل مشکلات، راحت ترین کار را انتخاب کردند و سه ماه پیش ما را رد کردند.»

قائم مقام باشگاه پرسپولیس چند هفته پیش اعلام کرد: در همان روزی که کمیسیون اولیه به جای کمک به رفع نواقص، مجوز را رد کرد، مجوزهای حرفه ای باشگاه ها با مشکل مواجه شد. سپس هیئت استیناف پرونده ها را بدون دلیل تایید کرد. من فکر می کنم بهترین سیگنال ها برای حساس شدن AFC از درون می آید.”

در همین رابطه سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس با انتشار توییتی به این اتفاق واکنش نشان داد و نوشت: ممنون که آسیا را از این تیم گرفتید!

دیدگاهتان را بنویسید