اکانت جدید ممنوعیت مادر کیان پیرفلک

سجاد پیرفلاک ادامه داد: وقتی همسر برادرم به کلاس می رود او را از دفتر بیرون می خوانند و با بی احترامی و بدون درک شرایط فقدانش می گویند به مرکز آموزش و پرورش ایذه برود. در اداره حراست با رفتارهای بی ادبانه و غیر محترمانه اعلام می کنند که دیگر اجازه تدریس در مدرسه را ندارند. این در حالی است که در مقابل درخواست مادر کیان که حداقل نامه اخراج به من بدهید، گزارش می دهند که به او نامه نمی دهند.

اکانت جدید ممنوعیت مادر کیان پیرفلک

وی گفت: پس از این رفتار مادر کیان مریض شد و مجبور شدیم او را به بیمارستان ببریم.

سجاد پرفلک در بخشی دیگر از این گفت و گو با بیان اینکه آیا خانواده کیان روند حقوقی و قضایی پرونده وی را پیگیری کردند، گفت: تا امروز به دلیل اینکه میشم پرفلک، پدر کیان در وضعیت بدی قرار دارد، خانواده درگیر معالجه وی در بیمارستان هستند. همچنین به دلیل فضای ملتهب، پیگیری قانونی پرونده تا امروز امکان پذیر نبود. اما به زودی شکایت خانواده کیان تشکیل می شود و برای رسیدگی به عدالت پیگیری می شود.

وی بیان کرد: خانواده کیان از ابتدای این فاجعه تلاش کردند تا از التهاب شهر ایذه جلوگیری کنند. اما در مواجهه با این رفتار خانواده شاهد رفتارهای گستاخانه، غیرمسئولانه و غیر دلسوزانه مسئولان بوده ایم اما بی شک خانواده به زودی از این قتل شکایت خواهند کرد و محاکمه این پرونده آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: خانواده کیان پیرفلک استفاده از نام کیان در هیچ برنامه، یادواره، یادواره و یا برنامه ای از سوی دولت، نهادها و … را نمی پذیرند و این را مصداق تهمت و افترا به نهاد می دانند. .

عموی کیان یادآور شد: بحث ما این است که چرا شفاف سازی درباره این ماجرا وجود ندارد. مگر در آبان ماه اعلام نشده بود که عده ای در ماکو در ارتباط با این ماجرا بازداشت شده اند؟ سپس در آذرماه اعلام شد که افراد مرتبط با قتل کیان در ایذه دستگیر شده اند. چرا به این دستگیرشدگان اطلاع رسانی نمی شود؟ حتی روایت واحدی نیز در این زمینه اعلام نشده است.

وی گفت: برخی رفتارها بدون هماهنگی با خانواده انجام می شد که باعث ناراحتی می شد. ما همیشه به فکر مردم بودیم تا فضا گرم نشود. این خانواده نجابت نشان داده و انتظار دارند با مستندات موجود، اراده قوی در نظام برای روشن شدن ابهامات این پرونده وجود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید