اکشن گنچالی ریکاردو ساپینتو مقابل ستاره استقلال

اکشن گنچالی ریکاردو ساپینتو مقابل ستاره استقلال

سیاوش یزدانی با تصمیم سرمربی استقلال در اختیار باشگاه است و ساپینتو تمایلی به ادامه حضور این بازیکن در تیمش ندارد.

به این ترتیب مدافع آبی ها دو راه پیش رو دارد. اول اینکه او فقط تا پایان فصل می تواند با تیم تمرین کند در غیر این صورت ابتدا باید مقصد خود را در نیم فصل اعلام کند و در صورت توافق دو باشگاه می تواند به تیم جدید برود. علاوه بر این یزدانی نمی تواند به عنوان بازیکن قرضی پیراهن تیم دیگری را بر تن کند چرا که در این صورت نام او همچنان در لیست تیم استقلال خواهد بود. همچنین خبر درخواست ساپینتو برای فسخ قرارداد یزدانی صحت ندارد. سرمربی استقلال این بازیکن را از ترکیب خارج کرده و با توجه به اینکه یزدانی با این باشگاه قرارداد دارد، تصمیم گیری درباره وضعیت او با مدیریت باشگاه خواهد بود.

آزیس بک امانوف دیگر بازیکن تیم است که در لیست خروج قرار دارد. با توجه به تمایل این بازیکن برای جدایی و همچنین موافقت باشگاه برای قطع همکاری، احتمال جدایی او زیاد است اما آمانوف نیز مانند سیاوش یزدانی باید ابتدا تیم جدید خود را معرفی کند. پس از آن در صورت توافقات لازم باشگاه استقلال با باشگاه مقصد، رضایت نامه بازیکن صادر می شود.

علاوه بر این، با پیگیری های انجام شده مشخص شد ساپینتو درخواستی برای قطع همکاری با سجاد شهباززاده نداشته و به جز یزدانی و امانوف، بازیکن دیگری در لیست خروج حضور ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید