اگر این راه ادامه پیدا کند باید فاتحه سینما بخوانیم/ توهین به امام رضا (ع) دیده می شد


ساعت: 18:11
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842660

واکنش هنرمند مطرح گلستانی به حواشی و «عنکبوت مقدس»;

نایبی گفت: پشت سینماهای ما هم همین حرف ها زده می شود و این مواردی که مطرح می شود قطعا به صنعت سینما و صنعت سینما ضربه می زند و اگر این مسیر ادامه پیدا کند باید فاتحه سینما را بخوانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید نایبی در واکنش به حواشی جشنواره فیلم کن و توهین به ساحت مقدس امام رضا (ع) در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما; وی گفت: چیزی که در این داستان دیدم تبلیغات پوستر این فیلم بود، گاهی اوقات عده ای کاری می کنند که آن را به نمایش بگذارند تا همه با انگشت به آن اشاره کنند در حالی که کاملا اشتباه است، مثلا شخصی پوستر طراحی می کند. و چیزی این ربطی به داستان ندارد و باعث می شود افراد دیگر درگیر شوند.

این هنرمند برجسته گلستانی ادامه داد: بحث هنرمندان هجومی در این موضوع نیز صادق است، اما احساس می شود این اثر جنبه تبلیغاتی دارد و این اقدام نمایشی برای جذب مخاطب برای دیدن این پوستر و فیلم بود و به نظر من این اقدام بر فراز.

نایبی گفت: بدون شک این فرد باید محاکمه شود، قطعا این پوستر مورد تایید سازمان قرار می گیرد و مرجعی نیز این موضوع را پیگیری می کند، درست است که این فیلم در جشنواره بین المللی برگزار شده است اما دسترسی به این افراد وجود دارد و آیا این جشنواره بعداً برگزار خواهد شد.» این افراد به محاکمه دسترسی ندارند.

وی افزود: این موضوع ربطی به کشور ما ندارد و توهین به ساحت امام رضا(ع) و مسائل دینی است که این افراد باید پاسخگو باشند.

این هنرمند گفت: همان طور که در پشت سینماهای ما بحث می شود قطعاً به سینما و صنعت سینما لطمه می زند و اگر این مسیر ادامه پیدا کند باید فاتحه سینما را بخوانیم. “

برای بسیاری از مردم فضاهای سینمایی و نمایشی اعتبار خود را از دست داده است و آن در حالی است که رصد فعالیت های هنری وجود دارد و اگر کوچکترین اشتباهی رخ دهد ممنوع کار است و گاهی اولین اشتباه به آخرین اشتباه انسان تبدیل می شود. گفت نایبی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید