ایجاد تمهیدات حمل و نقل عمومی برای مراسم اربعین


ساعت: 13:09
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897610

جلسه ستاد جاماندگان اربعین با هدف هماهنگی نهایی مجموعه های مختلف مدیریت شهری برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه ستاد جاماندگان اربعین با هدف هماهنگی نهایی مجموعه های مختلف مدیریت شهری برگزار شد.

علیرضا زاکانی در این نشست اظهار داشت: این حرکت مردمی یکی از برکاتی است که سال هاست در تهران شکل گرفته است. امیدواریم خداوند به فعالان این سنت حسنه و مؤثر اجر عنایت فرماید.

زاکانی با بیان اینکه اقدامات هماهنگ با اقشار و افراد مختلف و این ارتباط و مشارکت باعث شده تا بتوانیم با خدمت رسانی بیشتر به افزایش سرمایه اجتماعی کمک کنیم و ادامه داد: امیدواریم اقدامات امسال زمینه ساز و زیربنای برگزاری این مراسم باشد. بهترین حالت ممکن در طول سال آینده باشد

بررسی برنامه ها و اقدامات در حوزه فرهنگی و هماهنگی با سازمان فرهنگی هنری، خدمات شهری، ارائه خدمات در پهنه های هفت گانه (7، 12، 13، 14، 15، 16 و 20) مسیر عابر پیاده که آغاز می شود. از امام حسین میدان شامل حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از محورهای این دیدار بود.

راهکارها و اقدامات لازم در حوزه حمل و نقل عمومی از جمله اتخاذ تدابیر ترافیکی، افزایش ناوگان تاکسی و اتوبوس، کاهش فاصله قطارها در خطوط مترو و رایگان شدن برخی از ایستگاه های متصل به مسیر عابر پیاده از جمله موارد دیگر بود. موضوعاتی که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت نظر داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید