ایجاد شعب تخصصی سرقت در قوه قضائیه


ساعت: 10:20
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1810967

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: به منظور کاهش سرقت علائم ایمنی و اقدامات پیشگیرانه در این حوزه، دادگستری استان شعب تخصصی برای سرقت تعیین کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا باغ شیریندار در نشست هم اندیشی اجرای دستورالعمل حفاظت و مراقبت از تجهیزات و سامانه های ثبت تردد در استان گفت: موضوع سرقت اموال عمومی یکی از معضلات استان است که همه دستگاه های ذیربط باید هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند. با قوه قضاییه

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: به منظور کاهش سرقت علائم ایمنی و اقدامات پیشگیرانه در این حوزه، دستگاه قضایی استان شعب تخصصی سرقت را برای رسیدگی و صدور آرای لازم در نظر گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: در برنامه های بلندمدت این اداره کل، ارتقای ایمنی تردد و سطح خدمات و بهره وری همواره سیستمی راهگشا بوده است. توسعه مطلوب در این زمینه با شیمی.

ایوب کرد ادامه داد: در حال حاضر 22 سامانه تخلف در تمامی محورها نصب شده و سامانه توزین سیار نیز در محور زاهدان – خاش در محدوده تحت پوشش این اداره کل نصب شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه این سامانه ها به منظور ارتقای ایمنی و نظارت دقیق بر ترددهای بین شهری طراحی و اجرا می شود، لازم است تمامی دستگاه های اجرایی با همکاری یکدیگر نسبت به نگهداری و نگهداری این سامانه ها در محورهای مواصلاتی اقدام کنند.

کرد تکلیف مردم و دستگاه های دست اندرکار حفاظت از اموال عمومی و بیت المال را مهم دانست و گفت: به ویژه سامانه های هوشمند راهداری کاهش یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید