ایجاد صندوق قرض الحسنه اشتغال توسط بسیج سازندگی در مرودشت


ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913687

نصیبی گفت: صندوق های کرزالحسنه که در دو سال گذشته راه اندازی شده و موفق به ایجاد اشتغال خوبی برای مردم منطقه شده است، از مهمترین برنامه های بسیج در شهرستان مرودشت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امید نصیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت در گفتگو با خبرنگار شیرازه به برخی از اقدامات انجام شده توسط این ناحیه و برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: امسال بسیج هفته با شعار بسیج در خدمت همه ملت و ملت ایران آغاز شد و در همین راستا 8 آبان ماه مصادف با اولین روز هفته برنامه های بسیج سپاه ناحیه مرودشت همزمان با سراسر کشور و استان آغاز شد. .

وی با بیان اینکه این برنامه ها با دیدار ائمه جمعه و جماعات، بزرگان و علما در سطح شهرستان آغاز شد، افزود: در سطح منطقه جغرافیایی شهرستان مرودشت بیش از 800 برنامه مختلف در مناطق مختلف اجرا می شود. که از چند روز شروع شد

نصیبی از افتتاح حوزه های خدمات رسانی و محرومیت زدایی در بخش های مختلف عمرانی بسیج سازندگی، پروژه های آبرسانی، همیاری مذهبی، افتتاح پایگاه های مقاومت، مراکز خدمات رسانی به مردم خبر داد و گفت: اینها تنها بخشی از اقدامات مهم در این زمینه است. انجام شد و همچنین یادواره شهدا و دیدار با خانواده شهدا به صورت گروهی که در اولین روز از هفته بسیج با حضور حداکثری برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت در ادامه برگزاری نمایشگاه ها و همایش های تبیین جهاد با توجه به مشکل روز و نیازی که وجود دارد، اظهار داشت: برنامه های متنوعی برای تقویت قرارگاه نظامی و دفاعی، نمایش اقتدار بسیجیان در این راستا قابل ارزیابی است.

به گفته وی، در خصوص رونق مسکن، دوستان و گروه های جهادی اقداماتی را آغاز کرده اند و انشاالله طی هفته جاری پیگیری خواهد شد و در برخی نقاط تعدادی از این واحدهای مسکونی طبق هماهنگی های انجام شده افتتاح و به صاحبان مسکن تحویل خواهد شد. آنها برآورده خواهند شد.

نصیبی از گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس و بیان خاطرات آنان با حضور چهره های لشکری ​​از جمله مدیرکل حفاظت آثار و ارزش های دفاع مقدس سردار کوشکی خبر داد و گفت: این برنامه از هفته گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد. بر.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت با بیان اینکه بیش از 286 پایگاه مقاومت بومی داریم که مراکز راهبردی به آنها اضافه می شود، اظهار داشت: برنامه هفتگی بسیج در همه این مکان ها برگزار می شود.

تقویت کلی اقدامات فرهنگی، اجتماعی و دفاعی بسیج از جمله برنامه هایی است که نصیبی به آن اشاره کرد و گفت: برگزاری کلاس های آموزشی، تبیین بصیرتی و به ویژه جهادی و همچنین برگزاری کارگاه های اشتغال زایی، افتتاح و راه اندازی کارگاه ها برای ایجاد اشتغال. مکان های کار صندوق های قرض الحسنه ای که در دو سال اخیر آغاز شده و توانسته اشتغال مضاعفی خوبی برای مردم منطقه ایجاد کند از دیگر برنامه های بسیج در شهرستان مرودشت است.

به گفته وی افتتاح چند نیروگاه خورشیدی در منطقه کامفیروز این شهرستان توسط بسیج سازندگی انجام شد که با شور و نشاط مردم ادامه خواهد داشت و همچنین با حضور فعال بیست و دو گروه بسیج اقشار در این برنامه ها قابل مشاهده است که در ادامه برنامه تجلیل از صلابت بسیج در روز 14 آذر مصادف با روز تشکیل بسیج اجرا می شود.

نصیبی با تاکید بر اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری «بسیج متعلق به همه مردم است»، گفت: بسیج بخشی از تشکیلات است و من هرگز نباید مصالح نظام و مردم را فراموش کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید