ایجاد مراکز تحقیقاتی برای افزایش استعدادیابی دانش آموزان مازندرانی


ساعت: 10:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839687

مصطفی عابدی از راه اندازی اردوهای علمی و تفریحی برای افزایش استعدادیابی دانش آموزان مازندران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ مصطفی عابدی در مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش آمل گفت: معلمان نقش مهمی در تربیت و رشد مردم دارند، سواد و معرفت پیدا می شود اما در هیچ فروشگاهی رشد و توسعه نمی دهند. معلم سخت و دشوار است به عهده گرفتن این مسئولیت به ویژه برای معلمان دشوار است.
وی با بیان اینکه باید به امر آموزش توجه ویژه شود، افزود: هر رویدادی در مجموعه آموزشی توجه ویژه ای به این سمت دارد. اگر آموزش و پرورش در حوزه تعلیم و تربیت وجود ندارد، باید فرزندان جامعه خود را در زندان ها و اماکن بیابیم. از جنایت.”
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: آموزش و پرورش در زمینه آموزش و پرورش تمام توان خود را انجام داده و به صورت صنفی عمل نکرده و در صورت تخلف پاسخگو خواهیم بود.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اینکه تلاش معلمان باید در فرهنگ عمومی نمایان شود، خاطرنشان کرد: بعد عملیات در آمل گسترده است و با بعد جغرافیایی وسیع توقعات بالا، خرده فرهنگ ها متنوع تر است و اگر فرهنگی نباشد – این برنامه باعث اعتراض برخی خانواده ها می شود.
عابدی گفت: با هر تغییری باید هدف مستقیم آن مردم باشد. از آنجایی که مردم مهمترین جریان تحول هستند، امروزه کودکان در خطر بزرگی قرار دارند و آموزش تنها پناهگاه دانش آموزان است.
وی اولویت را تقویت روحیه دانش آموزان عنوان کرد و گفت: باید شرایطی برای دانش آموزان فراهم شود که روح و روان آنها در آرامش باشد و با تقویت رفتار اجتماعی آنها را از تلفن همراه جدا کرد که با راه اندازی علم می توان این امر را فراهم کرد. و اردوهای تفریحی.« که باعث افزایش تقاضای استعداد آنها می شود.
عابدی گفت: متاسفانه دانش آموزان ما در یادگیری مهارت های اجتماعی ضعیف هستند. همه ما معلمان باید با تلاش و فداکاری این راه سخت را طی کنیم و افتخار می کنیم که درجه معلمی عشق و ایثار است. باید بدانیم که تحولات اجتماعی پیش روی ما در حال حرکت است و باید برای تربیت نسلی فداکار و مسئولیت پذیر با استفاده از انواع روش های آموزشی تلاش کنیم.
در مراسم تکریم و تقدیم که در نمازخانه آموزش و پرورش آمل برگزار شد، از لوح سپاس عباس مرزبند و حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده مدیر دانشگاه علمی کاربردی آمل به عنوان مدیر آموزش و پرورش آمل تقدیم شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید