ایجاد یک پلت فرم پنجره برای یک دستگاه الکترونیکی؛ از ابتکارات اتاق بازرگانی کرمان


ساعت: 15:49
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840383

سید مهدی طبیب زاده گفت: یکی از بهترین خدمات اتاق بازرگانی که مراجعه حضوری ادارات و واحدهای صنعتی به اتاق را بی نیاز می کند، ایجاد بسترهای مجازی و الکترونیکی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، سید مهدی طبیب زاده رئیس اتاق بازرگانی کرمان ظهر امروز از ایجاد پلتفرم الکترونیکی در شورای گفت و گو و بخش خصوصی خبر داد و گفت: یکی از بهترین خدمات اتاق بازرگانی کرمان است. بازرگانی که نیاز به دفاتر و واحدها را بی نیاز می کند «صنعتی ایجاد بسترهای مجازی و الکترونیکی بازدید شخصی از اتاق است.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه موحد در تمامی استان ها اهتمام ویژه و نظارت کافی بر تولید داشته و همواره مشوق جامعه تولیدی بوده است، گفت: امیدواریم مانند همیشه دستگاه قضایی کرمان با حجت الاسلام والمسلمین حمیدیان در این دستگاه همراه باشد. ما

طبیب زاده تاکید کرد: شورای گفت و گوی کرمان رتبه اول را در کل کشور دارد.


همه بخش های اقتصادی استان نیاز به بازنگری دارند

سید مهدی طبیب زاده تاکید کرد: بدون اتکا به معادن در حال بررسی و طراحی الگوی توسعه اقتصادی استان برای 20 سال آینده هستیم.

وی افزود: زیرساخت های توسعه ای مورد نیاز استان در حال ارزیابی است و نظارت بر بهبود فضای کسب و کار هر فصل توسط اتاق بازرگانی انجام می شود.

طبیب زاده گفت: کارگروه تحقق شعار سال در اتاق بازرگانی همچنان ادامه دارد، بنابراین می توان در پایان سال شاهد تحول چشمگیری در شرکت های دانش بنیان بود.

وی گفت: در حال جمع آوری نظرات کارشناسان بخش خصوصی در حوزه های کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و خدمات هستیم تا در برنامه هفتم توسعه لحاظ شود.

رئیس اتاق بازرگانی کرمان با بیان اینکه پنجره بلوک الکترونیکی استان نیز در حال طراحی است گفت: تمامی بخش های اقتصادی استان نیازمند بازطراحی هستند.

موحد مدیرعامل سابق دادگستری کرمان نیز گزارش کوتاهی ارائه کرد و گفت: با تمام توان و ظرفیت در کنار جامعه تولیدی استان بودیم و در طول خدمت بیش از 400 پرونده سرمایه گذاری بررسی و پیگیری شد.


بخش خصوصی مهمترین، راهبردی و استراتژیک ترین نهاد در عرصه توسعه است

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس جدید کل دادگستری استان کرمان در این نشست گفت: شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مهم ترین نهاد توسعه، راهبردی و راهبردی است و از همه تولیدکنندگان حمایت خواهیم کرد. «مسائل اقتصادی در اولویت کشور است و سال هاست که مقام معظم رهبری شعار سال را در ارتباط با مسائل اقتصادی انتخاب کرده اند.

وی با اشاره به اینکه باید از هر فرصتی برای اجرای شعار سال استفاده شود و قوه قضاییه قطعا حمایت خواهد کرد، تصریح کرد: قوه قضاییه قطعا از تولیدکنندگان واقعی حمایت خواهد کرد و این مهم را اعلام می کنیم.

رئیس قاضی جدید استان کرمان با بیان اینکه مدیریت نظام اسلامی از تولیدکنندگان حمایت می کند نه فقط دولت، ادامه داد: تولیدکنندگان باید با اطمینان کار کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه در اجرای فعالیت ها بسیار حائز اهمیت است و باید با برنامه کار کرد، گفت: حفظ وضعیت فعلی استان در بخش های مختلف و آگاهی از وضعیت موجود برای رسیدن به وضعیت مطلوب مهم است. باید پیگیری شود

حمیدی با بیان اینکه شرح وظایف دستگاه ها برای رسیدن به وضعیت مطلوب نیازمند تبیین و ارائه است تا بتوانیم همه دست به دست هم برای توسعه استان کار کنیم، گفت: معتقدم استان کرمان ظرفیت ملی شدن را دارد. باید از همه این ظرفیت ها استفاده کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید