ایجاد 10 آشپزخانه غذای گرم در منطقه سیل زده قلعه گنجه / سپاه و مردم بسیج در کف میدان خدمت رسانی می کنند.

ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802092

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه باجاج سپاه کالا گنج گفت؛

عبدالله حاجب گفت: در گام اول 10 آشپزخانه در نقاط مختلف شهر راه اندازی و غذای گرم تهیه شد. همچنین برای اینکه خانه ها هنوز گرفتگی نداشته باشند انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالله حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کلا گنج در گفتگو با خبرنگار راه آرمان گفت: در حال حاضر 2300 خانوار درگیر سیل هستند. نزدیک به 1300 خانه آسیب دیده و نزدیک به 2000 هکتار از زمین های ما آسیب دیده و محصولات کشاورزی از بین رفته است.

وی ادامه داد: 15 مسیر اصلی مواصلاتی و 10 شبکه آب شرب ما آسیب دید.

وی در خصوص کارهای بشردوستانه گفت: در ابتدا منطقه کالا گنجه را به 6 قسمت تقسیم کردیم. با استفاده از جهادگران مردمی و بسیج خیرین، ادارات و نهادهای دولتی با محوریت دفتر سپاه تأسیس شد.»

حاجب گفت: در گام اول 10 آشپزخانه در نقاط مختلف شهر راه اندازی و غذای گرم تهیه شد و هلال احمر نیز در فاز امدادی اقدام به اهدا و نصب چادر و اقامتگاه کرد و در حال حاضر نیز پلاستیک توزیع می کند و باعث گرفتگی منازل می شود. بیشتر.

وی افزود: آنچه در حال حاضر نیاز است تزریق و استقرار گروه های جهادی در سطح شهر در چند مرحله از جمله تخلیه آب اطراف منازل با استفاده از انواع پمپ و کفش، تعمیر و ایجاد چشمه های بهداشتی است که با آن خاک کاملاً تسطیح می شود. و وسایل گرمایشی پکیج های مسکن، اقلامی مانند پتو و … که نیاز فوری داریم باید تهیه شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کالا گنج تاکید کرد: در تامین تجهیزات سنگین مانند بولدوزر با مشکل مواجه هستیم که باید آسیب ها را سریعتر ترمیم کنیم تا در صورت بارندگی مجدد در چند روز آینده بتوانیم. فوراً آن را تعمیر کنید. سدها. ” و خودتان را سیل نکنید.

حاجب در خصوص قربانیان این حادثه گفت: در این رابطه یک قربانی داشتیم که اهل منطقه کلا گنجه نبود اما در منطقه کلاه گنجه تصادف کرد و دو نفر با قایق خود را به آب انداختند. کمک نیروهای امدادی هلال احمر: «مردم نجات یافتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای حل مشکل سطحی و بازگرداندن مردم به خانه هایشان یک هفته تمام نیاز داریم تا با روحیه جهادی تلاش کنیم، اما از نظر تامین زیرساخت ها نمی توانیم زمان خوبی را فراهم کنیم زیرا باید در سطح کشور جفا کنیم. “
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید