ایران در شن های یونان نمایشی عالی به نمایش گذاشت


ساعت: 20:17
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881227

با تشکر از موفقیت تیم ساحلی نوجوانان ایران در مسابقات جهانی

رئیس فدراسیون جهانی هندبال (IHF) با ارسال پیامی رسمی به رئیس فدراسیون هندبال، کسب اولین مدال جهانی هندبال را به ایران تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، حسن مصطفی رئیس فدراسیون جهانی هندبال در پیامی رسمی به علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، موفقیت تیم ملی هندبال ساحلی پسران ایران در مسابقات جهانی 2022 را تبریک گفت. قهرمانی، کسب مدال برنز

در متن پیام رئیس فدراسیون جهانی هندبال آمده است:

«آقای علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران
اینجانب از طرف فدراسیون بین المللی هندبال و تمامی اعضای خانواده هندبال کسب مدال برنز دومین دوره مسابقات جهانی هندبال ساحلی جوانان در یونان را به شما و تیم ملی هندبال ساحلی جوانان ایران صمیمانه تبریک می گویم.

این تیم نمایشی عالی در شن های یونان به نمایش گذاشت و با عنوان سومی به پایان رسید. کسب این عنوان نشان می دهد که رشته ما چقدر در جهان محبوب است زیرا تیم هایی از سه قاره مختلف جهان در این رویداد بر روی بهترین سکوها قرار گرفتند. مطمئنا تلاش فدراسیون شما برای اعتلای ورزش ما (هندبال ساحلی) به ثمر خواهد رسید.

از آنجایی که این اولین حضور تیم ملی ایران بود، مطمئن هستیم که این عملکرد سرآغاز موفقیت است و امیدواریم آینده هندبال ساحلی ایران روشن باشد. برای هندبال ساحلی ایران چیزی جز موفقیت آرزومندم و مشتاق تداوم ارتباط پربار بین سازمان هایمان (فدراسیون ایران و فدراسیون بین المللی) هستم.
حسن مصطفی – رئیس فدراسیون جهانی هندبال

تیم هندبال ساحلی جوانان ایران عنوان سوم و مدال برنز مسابقات جهانی را به دست آورد و اولین مدال هندبال ایران بود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید