ایمن سازی محورهای منتهی به پایانه مرزی میرجاوه در آستان اربعین حسینی


ساعت: 13:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890607

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

وی از ایمن سازی محورهای منتهی به پایانه مرزی میرجاو در آستانه ورود زائران پاکستانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار داشت: در آستانه اربعین حسینی و پیش بینی ورود خیل عظیم زائران از کشور دوست و همسایه پاکستان. این اداره کل راه های منتهی به ترمینال را ایمن می کند. مرزی میرجاوه را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه پایانه مرزی میرجاوه به عنوان دروازه شرقی استان از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: برای اطمینان از سفر ایمن زائران و اطمینان از این محور اقداماتی از جمله تعریض یک کیلومتری جاده ورودی به پایانه، خط کشی محور 70 کیلومتری انجام می شود. منتهی به ترمینال و نصب 2000 تابلو.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: نصب تابلوهای اطلاعاتی در خروجی پایانه، 14 چراغ چشمک زن در محورهای منتهی به مرز، تنقیه 150 دستگاه پل در محورهای منتهی به میرجاوه، استقرار دو آب تانکرها در مرز میرجاوه و وصله ممتد محور منتهی به مرز از دیگر اقدامات این اداره کل برای ایمن سازی این محور مهم و پرتردد استان است.

کرد گفت: هم اکنون 18 گشت راهداری با 42 افسر نیروی راهداری در محورهای منتهی به مرز میرجاو به مسافران و کاربران راهداری خدمات رسانی می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید