اینستاگرام با تلاوت میثم مطیعی احساس خطر کرد/مکتب عاشورا اقدامات کوفیان را خنثی کرد


ساعت: 22:20
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888322

هانیه لرستانی گفت: اینستاگرام از تلاوت میثم مطیعی احساس خطر کرد و صفحه این مداح کشوری را تعطیل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هانیه لرستانی کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار «تیتریک» گفت: اینستاگرام از اظهارات میثم متی احساس خطر کرد و صفحه این مداح کشور را بست.

وی ادامه داد: این شعر که توسط دو شاعر انقلابی لبنانی محمدمهدی سیار و نور آملی با محوریت تجدید بیعت با محور مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی سروده شده بود، خشم اینستاگرام را برانگیخت.

لرستانی افزود: اینستاگرام به دنبال قطع صدای حق است اما آن صدا با سرعتی وصف ناپذیر در جهان طنین انداز شده است و بیداری اسلامی در حال وقوع است.

این کارشناس بیان کرد: همزمان با ایام محرم پیکر مطهر 5 شهید مدافع حرم پس از سال ها به کشور بازگشت و این شور و نشاط حسینی را چندین برابر کرد.

وی گفت: مخاطبان اینستاگرام با این دعا نسبت به حذف صفحه اقدام کردند و با هشتگ «من مطیع صدای میثم هستم» این اقدام را محکوم کردند.

این کارشناس ادامه داد: این اولین بار نیست که دشمن تلاش می کند صدای حق را در دنیا متوقف کند، حذف عکس شهدای هسته ای سردار دلا در فضای مجازی تاییدی بر این گفته است.

لرستانی با بیان اینکه راه اندازی شبکه ملی اطلاعات یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، افزود: باید جلوی اعمال استکبار در فضای مجازی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی نیز مانند فضای واقعی باید به استقلال برسیم، تصریح کرد: اقداماتی برای استقلال فضای آنلاین توسط دولت سیزدهم انجام شده است اما برای تحقق آن عزم جدی همه مسئولان لازم است.

این کارشناس گفت: مادران باید به سواد رسانه ای مجهز شوند تا بتوانند شگردهای رسانه ای دشمن را درک کنند و آن دانش را به فرزندان خود منتقل کنند.

لرستانی ادامه داد: اینستاگرام تلاش زیادی برای تضعیف ایمان بین نسل جوان و مادران دارد و باید با سلاح سواد رسانه ای مادران و کودکان را در برابر هجمه های رسانه ای دشمن واکسینه کنیم.

این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز بیداری اسلامی در همه جای دنیا در حال وقوع است و اقدامات کوفیان و استکبار خنثی شده است زیرا حق همیشه پیروز است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید